سلام دوستان ممنون از همدردی و بیان راهکارهاتون🙏❤
همونطور ک مشخصه من اهل تاپیک زدن نیستم خصوصا دردودل چون این فضا مجازیه و اونقدری ک میشه حضوری شناخت حاصل بشه نمیشه و در من هم حوصله تایپ بحثی ب این طولانی نیست ک بخوام دیتیل بدم تا شاید اون چیزی ک مدنظرمه رو ب شما دوستان برسونم🥀
من یه خلاصه میگم و تمام😊
خانوادم از ابتدا ک یادمه سرد بودن و برام خیلی طبیعیه ولی گاها دلم بدجور اغوش پدرمادر و محبت خواهربرادرام رو میخواد ک اونم خیلی رو خودم کارکردم دیدم مقدار زیادی ازین کمبود از طریق محبتهای همسرم جبران میشه البته ک زندگی همیشه گل و بلبل نیست ولی بازم شکرخدا
من ادمی هستم ک اصلا وابدا اهل درخواست کردن نیستم همسرمم همینطور. وقتی درخواستی دارم حتما دقت میکنم که از عهده طرف برمیاد یا نه که نه نشنوم خصوصا از پدرومادرم ولی خب دور از انتظارمم نبود نه گفتن پدرم ولی اصلا این روی قضیه برام حل شده اس و منتظر همچین رویدادی بودم اما اینکه هیچ تماسی تو این یک هفته نگرفتن ک ایا مشکلتون حل شد یااصلا ب کجا رسیدین و...کمی دلم رو آزرد..
من انقدری بگم ک دوران مجردی مشکلات خانوادگی زیادی داشتم و اگر کتابها نبودن شاید من این حالی ک باید میداشتم رو نداشتم
ارامشم رو اول مدیون خدا و خدا و خدام بعد همسرم و کتابها هستم.