2777
2789
بله شما درست میگی، دقیقا شب تولد 4سالگی پسر اولم خدا پسر دومم و به ما هدیه داد قبل از بدنیا اومدنش چ ...


فدات عشقم ،خدا پسرانو برات حفظ کنه ،تو رو برای اونا حفظ کنه هم چنین

اگه فک میکنی با طلاق اوضاعت بدتر میشه پس بین بد و بدتر ،بد رو انتخاب کن ،کر و کور و لال شو تا حداقلش ارامش داشته باشی شاید دراینده اوضاعت تغییر کرد 💢دکتر هلاکویی💢خداوند از همه نسبت به بندگانش مهربانتره من اینو به چشم خودم دیدم 😍😍😍😍😍عاشقتم خدااااا
سلام دوستان یه مشکلی پیش اومده امیدوارم منطقی راهنماییم کنید برای من و همسرم مشکلی پیش اومده ک ب دس ...

اگه در مقابل این رفتار خونوادت شوهرت سرکوفت میرنه میتونی دز کی دور از چشم شوهرت با خانواده ات تماس بکیری و بگی به بابام بگو زنگ بزنه به شوهرم بگه فلانی مشکلت حل شد یا نه ؟یا خودت با پدرت تماس بگیر و بهش بگو بابا جون دستم به دامن یکی مشکلی داریم به دست تو حل میشه بازم بزرگتری کنم در حقم یک زنگ به همسرم بزن بگو مشکلتون خل شد این چند وقت گرفتاری داشتم نتونستم برسم 


اگه فک میکنی با طلاق اوضاعت بدتر میشه پس بین بد و بدتر ،بد رو انتخاب کن ،کر و کور و لال شو تا حداقلش ارامش داشته باشی شاید دراینده اوضاعت تغییر کرد 💢دکتر هلاکویی💢خداوند از همه نسبت به بندگانش مهربانتره من اینو به چشم خودم دیدم 😍😍😍😍😍عاشقتم خدااااا

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام صدف جان ،حرفاتو خوندم عزیزم و چقدر برام آشنا بود چون ،خودم هم چند سال پیش توی چنین موقعیتی بودم ...

یعنی ادم نباید از پدرشم انتظار داشته باشه ؟

پدری که باید همیشه قهرمان زندگی دخترش باشه 


اگه فک میکنی با طلاق اوضاعت بدتر میشه پس بین بد و بدتر ،بد رو انتخاب کن ،کر و کور و لال شو تا حداقلش ارامش داشته باشی شاید دراینده اوضاعت تغییر کرد 💢دکتر هلاکویی💢خداوند از همه نسبت به بندگانش مهربانتره من اینو به چشم خودم دیدم 😍😍😍😍😍عاشقتم خدااااا
ممنون minmer & saharbanoo گلم من هیچ چندروزه خودم ب این موضوع رسیدم ولی خوش ب سعادت کسانی که خان ...


عزیزم درک میکنم 😢رابطتچن همیشه با خونوادتون بد بود ؟چقدر رفت و آمد دارید ؟چقدر از مشکل شما و زندگی تون باخبرن ؟چقدر باهاشون صمیمی هستی و میتونی حرف دلتو راحت بگی ؟فقط نسبت به شما سردن یا بقیه خواهر و برادرتم از این موضوع شاکین ؟شوهرت چی سرکوفتشو میرنه؟مشکلتون مالیه ؟شاید پدرتون از نظر مالی این زمان خوب نبوده وصعش ؟

ببخشید خیلی سوال پرسیدم 


اگه فک میکنی با طلاق اوضاعت بدتر میشه پس بین بد و بدتر ،بد رو انتخاب کن ،کر و کور و لال شو تا حداقلش ارامش داشته باشی شاید دراینده اوضاعت تغییر کرد 💢دکتر هلاکویی💢خداوند از همه نسبت به بندگانش مهربانتره من اینو به چشم خودم دیدم 😍😍😍😍😍عاشقتم خدااااا

سحر جون سایت ایران صدا چقدر خوبه 😍😍😍

چه کتاب های خوبی رو صوتی شو کذاشته من که اون کتاب زویا پیرزاد بود چراغ ها رو من خاموش میکنم رو تمام کردم الان دوردنیا در۸۰ روز ژول ورن رو از ایران صدا پارت به پارت دان میکنم با هدفون موقع کار کردن گوش میدم 

ممنون بابت معرفی این سایت

اگه فک میکنی با طلاق اوضاعت بدتر میشه پس بین بد و بدتر ،بد رو انتخاب کن ،کر و کور و لال شو تا حداقلش ارامش داشته باشی شاید دراینده اوضاعت تغییر کرد 💢دکتر هلاکویی💢خداوند از همه نسبت به بندگانش مهربانتره من اینو به چشم خودم دیدم 😍😍😍😍😍عاشقتم خدااااا
فدات عشقم ،خدا پسرانو برات حفظ کنه ،تو رو برای اونا حفظ کنه هم چنین

إن شاالله.... 🌺😘😘👑

هر لحظه که تسلیمم در کارگه تقدیر🌹 آرام‌تر از آهو، بی باک تر از شیرم🌹 هر لحظه که می کوشم در کار کنم تدبیر🌹 رنج از پی رنج آید، زنجیر پی زنجیر.....و قـُل رَبّ ِ اَنــزِلـنـی مُـنـزَلاً مُبارَکاً وَ اَنـتَ خَیـرُالـمُنـزِلـیـن برای عاقبت بخیری خانواده ام و خونه دار شدنمون یه صلوات مهمونم کنید🌹🌹
عزیزم درک میکنم 😢رابطتچن همیشه با خونوادتون بد بود ؟چقدر رفت و آمد دارید ؟چقدر از مشکل شما و زندگی ...

😁سارا و سوال هایش😂

هر لحظه که تسلیمم در کارگه تقدیر🌹 آرام‌تر از آهو، بی باک تر از شیرم🌹 هر لحظه که می کوشم در کار کنم تدبیر🌹 رنج از پی رنج آید، زنجیر پی زنجیر.....و قـُل رَبّ ِ اَنــزِلـنـی مُـنـزَلاً مُبارَکاً وَ اَنـتَ خَیـرُالـمُنـزِلـیـن برای عاقبت بخیری خانواده ام و خونه دار شدنمون یه صلوات مهمونم کنید🌹🌹
😁سارا و سوال هایش😂

😂

اگه فک میکنی با طلاق اوضاعت بدتر میشه پس بین بد و بدتر ،بد رو انتخاب کن ،کر و کور و لال شو تا حداقلش ارامش داشته باشی شاید دراینده اوضاعت تغییر کرد 💢دکتر هلاکویی💢خداوند از همه نسبت به بندگانش مهربانتره من اینو به چشم خودم دیدم 😍😍😍😍😍عاشقتم خدااااا

سلام دوستان ممنون از همدردی و بیان راهکارهاتون🙏❤

همونطور ک مشخصه من اهل تاپیک زدن نیستم خصوصا دردودل چون این فضا مجازیه و اونقدری ک میشه حضوری شناخت حاصل بشه نمیشه و در من هم حوصله تایپ بحثی ب این طولانی نیست ک بخوام دیتیل بدم تا شاید اون چیزی ک مدنظرمه رو ب شما دوستان برسونم🥀

من یه خلاصه میگم و تمام😊

خانوادم از ابتدا ک یادمه سرد بودن و برام خیلی طبیعیه ولی گاها دلم بدجور اغوش پدرمادر و محبت خواهربرادرام رو میخواد ک اونم خیلی رو خودم کارکردم دیدم مقدار زیادی ازین کمبود از طریق محبتهای همسرم جبران میشه البته ک زندگی همیشه گل و بلبل نیست ولی بازم شکرخدا

من ادمی هستم ک اصلا وابدا اهل درخواست کردن نیستم همسرمم همینطور. وقتی درخواستی دارم حتما دقت میکنم که از عهده طرف برمیاد یا نه که نه نشنوم خصوصا از پدرومادرم ولی خب دور از انتظارمم نبود نه گفتن پدرم ولی اصلا این روی قضیه برام حل شده اس و منتظر همچین رویدادی بودم اما اینکه هیچ تماسی تو این یک هفته نگرفتن ک ایا مشکلتون حل شد یااصلا ب کجا رسیدین و...کمی دلم رو آزرد..

من انقدری بگم ک دوران مجردی مشکلات خانوادگی زیادی داشتم و اگر کتابها نبودن شاید من این حالی ک باید میداشتم رو نداشتم

ارامشم رو اول مدیون خدا و خدا و خدام بعد همسرم و کتابها هستم.

ای بابا ،بگه عزیزم،مهم نیست .فکر کنم از بس همیشه خونه رو مرتب و تمیز دیده با کوچکترین ایرادی ،سریع ب ...

باشه عزیزمم مممنونم از راهنماییت 

درست میگی

شوهرم غرغرو شده و ایراد میگیره باید عادتس بدم گاهی واقعا در توانم نیست

کسی چه می داند شاید جای دیگری مرده ایم و این دنیا جهنم ماست
مینا جون هرکاری بگم یا بخواد آخرش با داد زدن اون کار تموم میشه  مثلا خیلی کنه و سمجه ،سم ...

چندسالشه ؟

چقدر جذبه ای 

چقدر بانمکه🤣🤣

کسی چه می داند شاید جای دیگری مرده ایم و این دنیا جهنم ماست
سلام شیلان جان عزیزم  یه مقدار باید از حساسیتت کم کنی عزیزم بگرد و پرس و جو کن یه خانومی که نت ...

سلام گلمم 

ممنون از راهنماییت 

ببین خونمون بزرگه 

ما سگ داریم پرنده هم داریم 

شوهرمم دست بع سیاه و سفید نمیزنه جز رسیدگی به حیاط و شستن دسشویی

خودم حین آشپزی ظرف زیاد کثیف میکنم 

لباسمون زود به زود میشوریم 

واقعا کل انرژیم میره

سرعت عملم خوبه ولی وسواس دارم و از طرفی زود خسته میشم

اما باتوجه به راهنمایی شما عزیزان 

باید رو خودم کار کنم

و هرچه زودتر کسی رو پیدا کنم برای نظافت

🥰

کسی چه می داند شاید جای دیگری مرده ایم و این دنیا جهنم ماست
شستن ظرف و لباس خودت نمبکنی با ماشینه این کارایی که گفتی نمیدونم خونتون چه قدر بزرگه ولی اگه یکم سرع ...

ببین مثلا من حدود پنج عصر میرسم خونه 

خب یکساعت استراحت و لباس عوض میکنم 

بعدش باید شام درست کنم  دوساعت شام درست کنم

چای درست کنم

ظرفارو بچینم تو ماشین و قبلیارو جمع کنم 

شام بخوریم و بازم جمع اوری کنم 

قشنگ میشه ۱۱شب

مثل جنازه میشم و میرم یکم بشینمو یکم تی وی ببینم شده دوازده تا مسواک کنم و به پوستم برسم در پیکر قفل کنم یک شده

در طول هفته روزایی که شوهرم دیر تر میاد هم لباس شستن و اتو کردن رو باید بهش اصافه کنم😢

 

کسی چه می داند شاید جای دیگری مرده ایم و این دنیا جهنم ماست
عزیزم برنامه ریزی کن ،مثلا از شب قبل ناهارتو اماده کن  دوست منم شاغله ،همیشه تو فریزرش پیاز سر ...

وای عزیزم 

ممنونم از راهنمایی هات

منم یک مدت اینکارو میکردم 

حبوبات رو کاملا میپختم 

گوجه پوره میکردم برای چندماه تو فریزر

ولی خب امسال مشکلی پیش اومد و هربار گیر شدم نرسیدم

والا من دو سه تا مشکل بزرگ دارم یکی شوهرم کمک نمیکنه دوم اینکه حین آشپزی زیاد ظرف کثیف میکنم سوم لینکه ما سگ داریم قشنگ به اندازه پنج تا بچه خونه رو ریخت و پاش میکنه

کسی چه می داند شاید جای دیگری مرده ایم و این دنیا جهنم ماست
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز