2777
2789
این روش خوبیه .👍👍👍🌹🌹🌹 ثریا جون چه خوب  که اومدی .من نتونستم شما رو تگ کنم. خوش اومدی عز ...

دلگیری عصرِ جمعه،  منو اینجا آورد..

حس خوبیه اینطوری هم مهمونی بیای..🥰😍

از اینکه این فضای خوب و گرم رو فراهم کردید، من از شما و دخترا ممنونم..


فقط من دلم شیرینی میخواد..شیرینی دارید؟! 😍🙈




حرفات درست بود ،فقط یه نکته رو بگم که ماحتی اگه از میوه فروش هم ایراد بگیریم ،همسرمون به خودش میگیره ...


خب من دقیقا هدفم اینه به خودش بگیره..یعنی با دست بزنم و با پا پیش بکشم..😜 من الان ازش فقط تعریف کنم، به اشتباه خودش پی نمی‌بره و بخودش میباله. باید فرق تعریف ها رو بدونه.اونا مثل ما جزئی نگر و پیچیده نیستند که بشینند فکر کنند . بعد من میخوام با یک تیر اینطوری دو تا هدف بزنم.. 

چون من از یکطرف میخوام منو با خودش ببره خرید..پس باید یک نقص رو خیلی سوسکی درونش بکارم و با یدونه تعریف آرومش کنم. اینکه ندونه از کجا خورده! 😈😜

دیگه اینکه من اصلا آدم تعریف کردن الکی نیستم. همونقدرم که گفتم، واقعیتش بخودم خیلی فشار آوردم..🥴😂


من ترجیحا دوست دارم بگه که این غذایی که پختی، خوب نبود. تا اینکه لقمه اش بمونه یطرف گونه اش و در حالیکه چشاش پر شده ، بگه : به به..چقدر خوب شده 🥴

چون قبل از اینکه بگه، من خودم میدونم گند زدم یا نه..🤗😂




نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

حالا اگر خواستین ایراد بگیرید هم قبلش ،ازبقیه خریدها ش تعریف کنید ودرآخر حرفتون رو مختصر و کوتاه بگی ...

اره دقیقا همین کارو میکنم..با یدونه تعریف شروع میکنم، بعدش حرفامو میگم، بلافاصله با یک تشکر تمام میکنم..فورا با یک لبخند دور میشم.🥳

با مردا باید مثل فوتبال رفتار کنی. توپ رو پاس دادی، باید پس بگیری. اینطوری جذابی و فکرشون رو مشغول میکنی.😈😌😎

دلگیری عصرِ جمعه،  منو اینجا آورد.. حس خوبیه اینطوری هم مهمونی بیای..🥰😍 از اینکه این فضای خ ...

تو خودت قند و نباتی ،    شکلاتی شکلاتی.. 😅😅😅

 آره واقعا جمع اینجا خیلی گرم و صمیمیه.🌹🌹🌹



خب من دقیقا هدفم اینه به خودش بگیره..یعنی با دست بزنم و با پا پیش بکشم..😜 من الان ازش فقط تعریف کنم ...

😂😂😂😂البته شخصیت مردها باهم متفاوته .این طور که معلومه روش شما روی همسرتون جواب داده.👍👍👍

تو خودت قند و نباتی ،    شکلاتی شکلاتی.. 😅😅😅  آره واقعا جمع اینجا خیلی گرم و صمیم ...

ممنونم..من بخاطر همین تعریف، پرتقالم رو برمیدارم و یه گوشه پوست میکَنَم. 🙋🏻‍♀️🤍❤🙈🍊


البته شما هم میزبان خوب و بگو بخندی هستید.. این خوبی از شماست که ما اینجاییم. 🥳💋

😂😂😂😂البته شخصیت مردها باهم متفاوته .این طور که معلومه روش شما روی همسرتون جواب داده.👍👍👍

من ازدواج نکردم. اینا فقط روش هایی هست که من می پسندم و خواستم به دوست ناشناس، کمک کنم.🌱🙋🏻‍♀️

وااای وااای چه هم دیگر و تحویل گرفتن 😂😂😂

هر دوتاتون گز و سوهانید سحرجان و ثریا جان 

😂

اگه فک میکنی با طلاق اوضاعت بدتر میشه پس بین بد و بدتر ،بد رو انتخاب کن ،کر و کور و لال شو تا حداقلش ارامش داشته باشی شاید دراینده اوضاعت تغییر کرد 💢دکتر هلاکویی💢خداوند از همه نسبت به بندگانش مهربانتره من اینو به چشم خودم دیدم 😍😍😍😍😍عاشقتم خدااااا
🌻خانم های کتابخون و محترم گروه ، چالش جدید آوردم🙋‍♀️🙋‍♀️🙋‍♀️ لطفا به سوال دوستمون جواب بدین .ایش ...

خب در مورد تربیت فرزند من زیاد خوب نیستم تو این مورد ،مدام میگم کتابی چیزی در این مورد بخونم ولی نمیدونم تو فاز این جور کتاب ها هم نیستم پس نمیتونم نظر درست حسابی بدم چون از روش تربیتی خودم راضی نیستم ،از دخترم راضیم از روش تربیتی خودم نه 😞

اما در مورد شوهر داری اینا از خودم راضیم چون مطالعه ام زیاد بوده و بلدم یک چیزای 😂😂

خب برای خرید لازم نیس بشینیم دعوا کنیم پول بده میخوام بذم خرید یا بیا بریم خرید ،شما نیاز به خرید دارید اول باید طرح نیاز کنیم ،مثلا عید نوروز نزدیکه و دوست دارید خرید برید من مثلا به شوهرم بگم بریم خرید کم پیش میاد نه بیاره اکثرا باشه تا ۷ اماده شو ۷میام میگه ولی اگه تحت شرایطی نه بگه من اصرار نمیکنم الا و بلا باید بریم چون نه لختم نه بی لباسم دارم پس زیاد گیر نمیدم ،ولی اگه بخوام طرح نیاز کنم با نشون دادن یک عکس از پیچ یک بوتیک وااای اینو ببین چه خوشرنگ و خوبه وااای اگه من داشتم چقدر به من میومد عالی میشدم میگفتم بعد بهش میگفتم بخرمش ؟اگه اوکی داد هیچ نداد گفت داری دیگه هرج اضافه نتراش و فلان ول میکردم و گیر نمیدادم ندارم و فلان اصلا تا چند روز بعد یک رنگ دیگه همون مدلو نشون میدادم میگفتم چقدر قشنگه چقدر دوست داشتم از اینا داشته باشم ،اینجور ناخودآگاهش و اماده میکردم برای تأمین کنندگی و بعد خرید کلی قربون صدق اش میرفتم


اگه فک میکنی با طلاق اوضاعت بدتر میشه پس بین بد و بدتر ،بد رو انتخاب کن ،کر و کور و لال شو تا حداقلش ارامش داشته باشی شاید دراینده اوضاعت تغییر کرد 💢دکتر هلاکویی💢خداوند از همه نسبت به بندگانش مهربانتره من اینو به چشم خودم دیدم 😍😍😍😍😍عاشقتم خدااااا

کاش مامان زیبا ،هم بود خیلی به این چالش و راهکارهای خانما احتیاج داشت خیلی بدردش میخورد

اگه فک میکنی با طلاق اوضاعت بدتر میشه پس بین بد و بدتر ،بد رو انتخاب کن ،کر و کور و لال شو تا حداقلش ارامش داشته باشی شاید دراینده اوضاعت تغییر کرد 💢دکتر هلاکویی💢خداوند از همه نسبت به بندگانش مهربانتره من اینو به چشم خودم دیدم 😍😍😍😍😍عاشقتم خدااااا
خب در مورد تربیت فرزند من زیاد خوب نیستم تو این مورد ،مدام میگم کتابی چیزی در این مورد بخونم ولی نمی ...

چرا روش تربیتی خودتو قبول نداری؟ فکر میکنی ضعفت چیه؟ 

هر لحظه که تسلیمم در کارگه تقدیر🌹 آرام‌تر از آهو، بی باک تر از شیرم🌹 هر لحظه که می کوشم در کار کنم تدبیر🌹 رنج از پی رنج آید، زنجیر پی زنجیر.....و قـُل رَبّ ِ اَنــزِلـنـی مُـنـزَلاً مُبارَکاً وَ اَنـتَ خَیـرُالـمُنـزِلـیـن برای عاقبت بخیری خانواده ام و خونه دار شدنمون یه صلوات مهمونم کنید🌹🌹

سلام بچه ها جون 

صبحبخیر🥰🥰🥰

متاسفانه من کلی عقب افتادم از تاپیکها

و جز دو سه صفحه آخر اصلا نرسیدم بخونم

من نمیدونم چرا ما دو نفر آدمیم خونمون انقدر کار داره

که وقت آزادم در حد خوابیدن و یه دور واتساپو چک کردنه😢

سرکار از خونه خلوت ترم 😣

من هر چندوقت یکبار تو زندگیم با یک چالشی رو به روام

شاید باورتون نشه اما مدام درگیرم و انقدر فکر میکنم که اشتباه نکنم و درست پیش برم که مغز درد میشم🤕

مثلا یک روز من که تو خونم

صبح بیدار میشم صبحانه شوهرمو میدم

ظرفا رو جمع میکنم و ظرفای جدید رو میزارم تو ماشین

لباس اگر باشه میندازم تو ماشین

پهن میکنم

بساط نهارو آماده میکنم تا دو گیر اینام دیگه انقدر خستهذمیشم که نمیتونم ظرفای نهار رو بشورم

تا میرم یکم بشینم باید چای دم کنم یه فیلم ببینیم با شوهرم

دوباره کارام شروع میشه ظرفارو بزارم تو ماشین 

شام آماده کنم

حموم برم 

لباسارو جمع کنم

دیگه گردگیری و جارو و اینارو خودم انجام نمیدم اصلا وقت نمیشه 

هرروز من همینه چه بسا کارهای زیادتر و بیشتری هم برام پیش میاد

اصلا وقت ندارم برای انجام کار هنری و کتاب خوندن😢😢


این وسطا همسرم خیلی به خودش زحمت بده ظرفای نهارسو بندازه تو سینک همین 

مدام پای گوشی امروز اول صبح کلی ازش شاکی بودم


اینم بگم لابلای این دل مشغولی ها من کلاسای تکمیلی هنری رو انلاین ثبت نام کردم اما وقت انجامشون رو ندارم😢


شما از مدیریت زمانتون بگید لطفا؟؟

کسی چه می داند شاید جای دیگری مرده ایم و این دنیا جهنم ماست
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز