سلام بچه ها جون
صبحبخیر🥰🥰🥰
متاسفانه من کلی عقب افتادم از تاپیکها
و جز دو سه صفحه آخر اصلا نرسیدم بخونم
من نمیدونم چرا ما دو نفر آدمیم خونمون انقدر کار داره
که وقت آزادم در حد خوابیدن و یه دور واتساپو چک کردنه😢
سرکار از خونه خلوت ترم 😣
من هر چندوقت یکبار تو زندگیم با یک چالشی رو به روام
شاید باورتون نشه اما مدام درگیرم و انقدر فکر میکنم که اشتباه نکنم و درست پیش برم که مغز درد میشم🤕
مثلا یک روز من که تو خونم
صبح بیدار میشم صبحانه شوهرمو میدم
ظرفا رو جمع میکنم و ظرفای جدید رو میزارم تو ماشین
لباس اگر باشه میندازم تو ماشین
پهن میکنم
بساط نهارو آماده میکنم تا دو گیر اینام دیگه انقدر خستهذمیشم که نمیتونم ظرفای نهار رو بشورم
تا میرم یکم بشینم باید چای دم کنم یه فیلم ببینیم با شوهرم
دوباره کارام شروع میشه ظرفارو بزارم تو ماشین
شام آماده کنم
حموم برم
لباسارو جمع کنم
دیگه گردگیری و جارو و اینارو خودم انجام نمیدم اصلا وقت نمیشه
هرروز من همینه چه بسا کارهای زیادتر و بیشتری هم برام پیش میاد
اصلا وقت ندارم برای انجام کار هنری و کتاب خوندن😢😢
این وسطا همسرم خیلی به خودش زحمت بده ظرفای نهارسو بندازه تو سینک همین
مدام پای گوشی امروز اول صبح کلی ازش شاکی بودم
اینم بگم لابلای این دل مشغولی ها من کلاسای تکمیلی هنری رو انلاین ثبت نام کردم اما وقت انجامشون رو ندارم😢
شما از مدیریت زمانتون بگید لطفا؟؟