2777
2789

خیلی اطلاعات جالب و مفیدی بود ممنونم 🌺🌺🌺🌺🌺

هر لحظه که تسلیمم در کارگه تقدیر🌹 آرام‌تر از آهو، بی باک تر از شیرم🌹 هر لحظه که می کوشم در کار کنم تدبیر🌹 رنج از پی رنج آید، زنجیر پی زنجیر.....و قـُل رَبّ ِ اَنــزِلـنـی مُـنـزَلاً مُبارَکاً وَ اَنـتَ خَیـرُالـمُنـزِلـیـن برای عاقبت بخیری خانواده ام و خونه دار شدنمون یه صلوات مهمونم کنید🌹🌹

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مغز ما در حالت خواب ،وارد مرحله ای میشه که، قسمت هایی کار میکنه ولی ،بعضی از قسمت ها که در بیداری نق ...

ممنون سحرجان🌹🌹🌹

اهدای عضو، اهدای زندگی🌹🌹🌹                                         من حامی اهداء عضو هستم. برای ثبت نام به سایت ehda.ir مراجعه کنید.♥️♥️♥️

هر لحظه که تسلیمم در کارگه تقدیر🌹 آرام‌تر از آهو، بی باک تر از شیرم🌹 هر لحظه که می کوشم در کار کنم تدبیر🌹 رنج از پی رنج آید، زنجیر پی زنجیر.....و قـُل رَبّ ِ اَنــزِلـنـی مُـنـزَلاً مُبارَکاً وَ اَنـتَ خَیـرُالـمُنـزِلـیـن برای عاقبت بخیری خانواده ام و خونه دار شدنمون یه صلوات مهمونم کنید🌹🌹

هر لحظه که تسلیمم در کارگه تقدیر🌹 آرام‌تر از آهو، بی باک تر از شیرم🌹 هر لحظه که می کوشم در کار کنم تدبیر🌹 رنج از پی رنج آید، زنجیر پی زنجیر.....و قـُل رَبّ ِ اَنــزِلـنـی مُـنـزَلاً مُبارَکاً وَ اَنـتَ خَیـرُالـمُنـزِلـیـن برای عاقبت بخیری خانواده ام و خونه دار شدنمون یه صلوات مهمونم کنید🌹🌹

هر لحظه که تسلیمم در کارگه تقدیر🌹 آرام‌تر از آهو، بی باک تر از شیرم🌹 هر لحظه که می کوشم در کار کنم تدبیر🌹 رنج از پی رنج آید، زنجیر پی زنجیر.....و قـُل رَبّ ِ اَنــزِلـنـی مُـنـزَلاً مُبارَکاً وَ اَنـتَ خَیـرُالـمُنـزِلـیـن برای عاقبت بخیری خانواده ام و خونه دار شدنمون یه صلوات مهمونم کنید🌹🌹

فکر میکنم شخصیت محور هر فرد و تجربیات زندگی ، تربیت و مسیر رشد فرزند رو می‌سازه.. 

یعنی مادری رو دیدم که روی دخترش حساسیت های شدید داره ( از نظر من زیاد و غیر منطقی ) 

پدری هم مثل یک دوست برای دخترش..

دلیل: مادر سرگذشت بدی داشته و مادرش رو بچگی از دست داده. همیشه ترس از دست دادن داره. ولی پدر بخاطر روانشناس بودن، رفتار کاملا دوستانه و با درکی داره..

🌱

پدری هست که بشدت کنترل گر و مستبد و خسیس..

مادری مهربان و دست و دلباز..

دلیل: پدر بخاطر بچگی بدی که داشته..

مادری که فرزند آخر یک یا ته تغاری یک خانواده خوب هست..


برای همین نمیتونیم بچه ها رو بخاطر اشتباهات شون سرزنش کنیم. چون روزی آینه زندگی شون، پدر مادر شون بودند..

باید قبل از سرزنش فرزند مون،  به درون خودمون نگاه کنیم که اشتباه اون، روزی درست من بود ؟! 🤔


من بر حسب درکم از سوالات پرسیده شده، نظراتم رو میگم🙋🏻‍♀️🤍❤




🌻خانم های کتابخون و محترم گروه ، چالش جدید آوردم🙋‍♀️🙋‍♀️🙋‍♀️ لطفا به سوال دوستمون جواب بدین .ایش ...



درمورد خرید رفتن مواد غذایی ؛

اگر یکم بخوام شیطنت کنم 😈 وقتیکه خرید ها رو آورد خونه، با لبخند تشکر میکنم..بعد میگم :

اااااِ..میبنی میوه فروش رو..چقدر بی انصافه..مگه آدم میوه خرابم میفروشه؟! 🥴🤪

یا میگفتم کاش فلان مارک رو میخریدیم!!!!! اونوقت نمیدونستم از رضایت، چطور ازت تشکر کنم؟! 🥰🤪

یا میگفتم، کاش منم میومدم..میبینی ، اینایی که خریدی اضافه هستند.. الان چیکار کنم؟ دستم میمونه..😈🤪


یا..😈❤

یروزی اتفاقی که از بازار مواد غذایی می گذشتیم، میگفتم بیا اینجا رو بگردیم..دلم یاد روزای خوب بچگیم رو کرد..وقتایی که با مامان بابام میومدیم و می چرخیدیم.. بقدری براش تعریف میکردم و دلش رو لَک میزدم ، که تمام قوانین اشتباهی که برای زندگی ساخته،تجدید نظر کنه وبه ضعفهای فکریش دقت کنه تا برای من بت نسازه..فکر میکنم آقایون بخاطر قدرت طلبی، دوست دارند همسر بی نظیری باشند تا مقایسه نشند. اینطوری با تجربه کردن !!!!! کاری میکردم تا در خلوت ذهنش، به کارای بدش فکر کنه..😝🥰😈


در این جریان، حسابی خریدم میکردم 😘و ذوق میکردم و آخر..خیلی خوب تشکر میکردم بابت یک رو خوب🤍🌱

درمورد خرید رفتن مواد غذایی ؛ اگر یکم بخوام شیطنت کنم 😈 وقتیکه خرید ها رو آورد خونه، با لبخند تشکر ...

این روش خوبیه .👍👍👍🌹🌹🌹

ثریا جون چه خوب  که اومدی .من نتونستم شما رو تگ کنم.

خوش اومدی عزیزم .❤❤

درمورد خرید رفتن مواد غذایی ؛ اگر یکم بخوام شیطنت کنم 😈 وقتیکه خرید ها رو آورد خونه، با لبخند تشکر ...

حرفات درست بود ،فقط یه نکته رو بگم که ماحتی اگه از میوه فروش هم ایراد بگیریم ،همسرمون به خودش میگیره 

و بعد از مدتی ما رو به غرغرو بودن متهم میکنه...

درنتیجه بهتره که هروقت خرید کرد ازش تشکر کنیم و بگیم که تو خیلی خوب  خرید می کنی و همیشه جنس خوب می خری.....این روش تلقین مثبت، همیشه جواب میده.

قبول دارم که آقایون موقع خرید ،وسواس خانمها رو به خرج نمیدن ولی فقط از راه تشویق می تونیم کاری کنیم که بیشتر حواسشون رو جمع کنند .

مثلا، به نظر شما اگر مردی مدام از آشپزی و خانه داری همسرش ایراد بگیره اون زن بهتر آشپزی می کنه و یا اینکه شوهرش همیشه تشویقش کنه و ازش تعریف کنه؟


حرفات درست بود ،فقط یه نکته رو بگم که ماحتی اگه از میوه فروش هم ایراد بگیریم ،همسرمون به خودش میگیره ...

حالا اگر خواستین ایراد بگیرید هم قبلش ،ازبقیه خریدها ش تعریف کنید ودرآخر حرفتون رو مختصر و کوتاه بگین .

مثلا :عزیزم میوه هایی که خریدی خیلی خوب و با کیفیت بود .دستت درد نکنه.فقط یه دونه سیب خراب توش بود ،حتما ندیدی.

حالا ۵تا سیب خراب توش بوده ها، ولی ما الکی میگیم یه دونه که غرورش نشکنه.😅😅😎

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز