فکر میکنم شخصیت محور هر فرد و تجربیات زندگی ، تربیت و مسیر رشد فرزند رو میسازه..
یعنی مادری رو دیدم که روی دخترش حساسیت های شدید داره ( از نظر من زیاد و غیر منطقی )
پدری هم مثل یک دوست برای دخترش..
دلیل: مادر سرگذشت بدی داشته و مادرش رو بچگی از دست داده. همیشه ترس از دست دادن داره. ولی پدر بخاطر روانشناس بودن، رفتار کاملا دوستانه و با درکی داره..
🌱
پدری هست که بشدت کنترل گر و مستبد و خسیس..
مادری مهربان و دست و دلباز..
دلیل: پدر بخاطر بچگی بدی که داشته..
مادری که فرزند آخر یک یا ته تغاری یک خانواده خوب هست..
برای همین نمیتونیم بچه ها رو بخاطر اشتباهات شون سرزنش کنیم. چون روزی آینه زندگی شون، پدر مادر شون بودند..
باید قبل از سرزنش فرزند مون، به درون خودمون نگاه کنیم که اشتباه اون، روزی درست من بود ؟! 🤔
من بر حسب درکم از سوالات پرسیده شده، نظراتم رو میگم🙋🏻♀️🤍❤