2777
2789
من امتحان رياضی هنوز دست ازسرم برنمیداره 😂😅

وای من چند بار اینجوری خواب دیدم ،فقطم راجع به درسای دانشگاهم میبینم که مثلا چند واحدم مونده و من مجبورم دوباره برم دانشگاه ،بعد که از خواب میپرم از خوشحالی تو پوست خودم نمیگنجم 

سلام دوستان من خودم خیلی خوابهایی که تعبیر داشته باشه نمیبینم ولی یه خواب از همسرم تعریف میکنم براتو ...

واای رویای صادقه اینه چه خوب

اگه فک میکنی با طلاق اوضاعت بدتر میشه پس بین بد و بدتر ،بد رو انتخاب کن ،کر و کور و لال شو تا حداقلش ارامش داشته باشی شاید دراینده اوضاعت تغییر کرد 💢دکتر هلاکویی💢خداوند از همه نسبت به بندگانش مهربانتره من اینو به چشم خودم دیدم 😍😍😍😍😍عاشقتم خدااااا

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خوشبحالتون بابا من اون لحظه میخندم ولی از فرداش تخیلم چنان وحشتناک کار میکنه بیام براتون بگم تا صبح ...

😂😂واای قیافه سوهرت صبح بعد بیدارشدن اینطوری بوذه 😱

اگه فک میکنی با طلاق اوضاعت بدتر میشه پس بین بد و بدتر ،بد رو انتخاب کن ،کر و کور و لال شو تا حداقلش ارامش داشته باشی شاید دراینده اوضاعت تغییر کرد 💢دکتر هلاکویی💢خداوند از همه نسبت به بندگانش مهربانتره من اینو به چشم خودم دیدم 😍😍😍😍😍عاشقتم خدااااا
شـوهرم قبلاگاهی عصبانی میشد یابه شوخی به من فحش میداد (من سیدم) بعد یه شب عصبانی شد چندتا حرف زد منم ...

چه خوب اه کاش شوهرای ما عم از اینجورخوابا ببینن

اگه فک میکنی با طلاق اوضاعت بدتر میشه پس بین بد و بدتر ،بد رو انتخاب کن ،کر و کور و لال شو تا حداقلش ارامش داشته باشی شاید دراینده اوضاعت تغییر کرد 💢دکتر هلاکویی💢خداوند از همه نسبت به بندگانش مهربانتره من اینو به چشم خودم دیدم 😍😍😍😍😍عاشقتم خدااااا
نه عزیزم هرخوابی که دوست دارین تعریف کنین . مثلا من هنوز هم بعضی اوقات خواب می بینم که امتحان فیزیک ...

منم همیشه دیر به مدرسه میرسم و یا همبشه تو خوابام کیفم تو مدزسه جا میمونه یا هم امتحان داستمو نخوندمو میبینم 😂دوره دبیرستان ول کنم نیس

اگه فک میکنی با طلاق اوضاعت بدتر میشه پس بین بد و بدتر ،بد رو انتخاب کن ،کر و کور و لال شو تا حداقلش ارامش داشته باشی شاید دراینده اوضاعت تغییر کرد 💢دکتر هلاکویی💢خداوند از همه نسبت به بندگانش مهربانتره من اینو به چشم خودم دیدم 😍😍😍😍😍عاشقتم خدااااا
مامانم از مامان بزرگ خدابیامرزم یه چیزی تعریف کرد برام خیلی جالب بود... میگه اون سالها که مامان بزرگ ...

واای چه وحشتناک موهای سرم سیخ شد

اگه فک میکنی با طلاق اوضاعت بدتر میشه پس بین بد و بدتر ،بد رو انتخاب کن ،کر و کور و لال شو تا حداقلش ارامش داشته باشی شاید دراینده اوضاعت تغییر کرد 💢دکتر هلاکویی💢خداوند از همه نسبت به بندگانش مهربانتره من اینو به چشم خودم دیدم 😍😍😍😍😍عاشقتم خدااااا

سلام دوستان🌻 من تو بحث ترسناک شرکت نکردم چون ترسوام😬

بحث های دیگه منم میام😅

لبخند بزن چون لایق لبخندی😊تو لایق یه زندگی شاد هستی😌زندگیت به لبخندای تو احتیاج داره به قوی بودن تو . . .🌻💛 

مغز ما در حالت خواب ،وارد مرحله ای میشه که، قسمت هایی کار میکنه ولی ،بعضی از قسمت ها که در بیداری نقش چندانی نداشته ویا کم کارتر بوده ،فعالیت بیشتری داره و نقش اصلی واساسی پیدا میکنه.
ما وقتی که می خوابیم وارد چرخه خواب میشیم .

یعنی هر ۹۰ دقیقه ما وارد یک مرحله جدید میشیم .

بار اول ۵ دقیقه خواب می بینیم.
باردوم ۸ دقیقه
بارسوم ۱۰تا۱۲ دقیقه
بارچهارم ۱۵ تا ۱۸ دقیقه
بار پنجم ۲۵ دقیقه
بنابراین اگر کسی ۷.۵ ساعت می خوابه ،۵ دفعه خواب میبینه. 
این خواب بسیار مهم و ضروریه و اگر ما بخوابیم و خواب نبینیم احتمالا بعد از دویا سه روز دچار افسردگی میشیم .
از ۸ ساعتی که می خوابیم ،۲ ساعت برای رفع خستگی فیزیکی و ۶ ساعت برای دفع فشار روانی و در حقیقت تخلیه روانی ،صرف میشه.
یعنی،  مغز باید این کارها رو در حالتی که سیستم خوابه انجام بده.
🌜خواب اول معمولا ،مربوط به الانه و دنباله ی حوادث و اتفاقاتیه که در روز انجام دادیم و حالا در خواب اول خودش رو نشون میده.
🌜خواب دوم همچنان بقایای اتفاقات اخیره.
🌜خواب سوم و چهارم مربوط به گذشته است ،یعنی مربوط به ۵ سال قبل حتی ۲۰ سال قبل و یا بیشتر .
🌜خواب پنجم مربوط به اتفاقات آینده است .ولی معنای اون ،این نیست که آینده رو می بینیم .
یعنی ،اگر من قراره برم مسافرت یا مهمانی یا خرید ، این حوادث برای من مطرحه و به گونه ای سرو کله ش توی خواب پنجم پیدا میشه.
در حالت خواب، ضمیر نا آگاه من کنترل رو بدست میگیره و حوادثی رو از دل گذشته من که مربوط به ۲۰ سال قبل و یا دوسال قبله بیرون میاره.
پس ما خواب میبینیم و خواب ها تعبیر دارند .
جز در مواقعی که خواب ها خیلی به هم ریخته و آشفته هستند ،میشه خواب ها رو تعبیر کرد و تعبیر علمی دارند .
اگر کسی شناخت جزئی از ما و شخصیت ما داشته باشه میتونه بگه که خواب ما چه معنی ای میده.
مامعمولا ،در خوابها سه نفریم ،پدرو مادر و خود ما چون مربوط به دوران کودکی ماست.
✈مثلا وقتی که امید و آرزویی داریم خواب پرواز میبینیم.
🕊یا مثلا پرنده نماد پوله و مثلا در خواب چندتا پرنده میبینیم که می خوایم بگیریمش که در آخر میشه یا نمیشه و اگر نیاز مالی داشته باشیم از این مدل خواب ها می بینیم.
😎ما درخواب و رویا میتونیم مقداری از حوادث و اتفاقات آینده رو حدس بزنیم که، این آدم ممکنه چنین و یا چنان بکنه.
ویا امتحان من چنین و چنان میشه.
چون رویاهای ما ،براساس حس و احساس واقعی و بدون سانسور هستند می تونند دقیق تر هم باشند و گاهی رویا ها پیامی رو درباره خودمون، به ما میدن که  ازش خبر نداشتیم .
🤔اگر ما خواب سنگین داشته باشیم ،که امواج مغزی ما دلتا بشه یعنی (۴-۰/۵) سیکل در ثانیه
معمولا خواب و رویای ما پاک میشه و صبح میگیم ،من اصلا خواب ندیدم
😰ولی کسانی که صبح بیدار میشن و خوابشون رو به یاد میارن ،به خاطر اینه که خواب سبکی داشتند.
چون اگر خواب ما سبک باشه و امواج مغزی در حالت آلفا( ۱۴-۷ )سیکل در ثانیه باشه ،ما در مرحله آلفا بودیم  و خواب یادمون میمونه.
کسانی که خواب آینده رو میبینن و از آینده خبر میدن ،فقط و فقط در یک صورت ممکنه از نظر علمی پرسش برانگیز باشه
در صورتی که عین عین ،اون چیزی که دیدن، اتفاق 
بیافته.
یعنی به یک مهمانی بریم و همه ۲۰۰ نفر رو با همون لباس ها و در همون جایی که قرار گرفته بودند  رو بگیم که در خواب دیدم.👨‍👩‍👧‍👦👨‍👩‍👦👨‍👩‍👧‍👧👪👨‍👩‍👦‍👦👨‍👩‍👦👪👨‍👩‍👦‍👦
اینکه خواب ببینیم دوستمون مریضه و یا مادرمون اومده ،واتفاق بیافته، مدرک معتبری نیست چون ما صد دفعه خواب های دیگه رو هم دیدیم و اونها رو می زاریم کنار و این یدونه رو میگیم ،دیدم.
یا شخصی رو برای بار اول می بینیم و میگیم ،من ۵ سال پیش خوابش رو دیده بودم و برام آشناست ،که این هم به خاطر اشتباه مغز در فرستادن تصاویر به قسمت حافظه است که قبلا درباره اش با هم صحبت کردیم.

سحر جون فقط به من بگو چطوری ناخودآگاهم رو خلوت کنم  بسیار زیاد خواب میبینم و به شدت خواب هام ش ...

دقیقا منم اینجوریم خیلی خاب میبینم ولی بیشترش در هم برهم و شلوغه. ی جاهایی میبینم تو خاب فقط میگم یعنی اینجا کجاست😅

اهدای عضو، اهدای زندگی🌹🌹🌹                                         من حامی اهداء عضو هستم. برای ثبت نام به سایت ehda.ir مراجعه کنید.♥️♥️♥️
دقیقا منم اینجوریم خیلی خاب میبینم ولی بیشترش در هم برهم و شلوغه. ی جاهایی میبینم تو خاب فقط میگم یع ...

اوووف آره 

من میبینم خونه مامانمم ولی مثلا شکل خونه یه طور دیگست یه جای دیگست 

همه چیز عجیب غریب میشه😂

نور خواهی مستعد نور شو.... 
مغز ما در حالت خواب ،وارد مرحله ای میشه که، قسمت هایی کار میکنه ولی ،بعضی از قسمت ها که در بیداری نق ...

مگر اینکه ما مفهوم زمان رو از صحنه خارج کنیم و بگیم گذشته و حال و آینده وجود نداره که این بحث از نظر فیزیکی و علمی هم مطرحه ولی چون اون رو خیلی درست و علمی نمی دونیم پس قرار نیست که خیلی خودمون رو بهش مشغول کنیم .

نه عزیزم هرخوابی که دوست دارین تعریف کنین . مثلا من هنوز هم بعضی اوقات خواب می بینم که امتحان فیزیک ...

منم چند مدل خواب استرس اور میبینم یکی امتحان دارم هیچی نخوندم. یکیم جدیدا میبینم یعنی بعد کرونا که بیرون رفتم یا کسی اومده و من ماسک ندارم 

اهدای عضو، اهدای زندگی🌹🌹🌹                                         من حامی اهداء عضو هستم. برای ثبت نام به سایت ehda.ir مراجعه کنید.♥️♥️♥️

🌹این هم دلایل خواب سبک:

از دیگر دلایل سبکی خواب می‌توان به گرم بودن بیش از حد هوای اتاق خواب، پرصدا یا پرنور بودن محل خواب و خوابیدن طولانی‌مدت در طول روز اشاره کرد. خواب بعد از ظهر یا ابتدای شب با کاهش تولید نوعی پیام‌رسان عصبی در مغز به نام «آدنوزین» باعث ایجاد اختلال در خواب شبانه می‌شود. در حالت طبیعی، میزان آدنوزین به موازات افزایش مدت بیداری بالا می‌رود. درواقع هرچقدر بیداری طولانی‌تر شود، میزان آدنوزین و به دنبال آن خواب‌آلودگی نیز افزایش می‌یابد. حال اگر فرد در طول روز خواب طولانی‌مدت داشته باشد، میزان آدنوزین مغزش کاهش می‌یابد و هنگام خواب شبانه دچار افزایش هوشیاری می‌شود.

درنتیجه ممکن است با کوچک‌ترین صدا یا عامل محرک از خواب بیدار شود و خواب باکیفیتی نداشته باشد. علاوه براین، خواب در طول روز هیچ‌گاه نمی‌تواند کیفیت خواب شب را داشته باشد زیرا گروهی از هورمون‌ها فقط در خواب شبانه ترشح می‌شوند. با خواب در طول روز، ریتم ترشح این هورمون‌ها مختل خواهد شد حتی اگر فرد از نظر کمی، به اندازه کافی خوابیده باشد.

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز