بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
من ۶ساله دارم زجر میکشم،ابریزش بینیم بند نمیاد پارسال عمل اندوسکوپی انجام دادم ولی بی فایده بود چون ...
😔 نمایندگیای تبریزیان روپیدا کن این حد اذیتی ک حتی عمل کردی یه سریم با اون پیش برو شاید ک فرجی باشه برات،من شماره شهر خودمون رو دارم اگه خواستی بهت بدم ازش راهنمایی بگیر و بهت ادرس و شماره شهر خودتو میدن
دودش کن.. بزار روی گاز یورشیورش که سوخت دود می کنه... بعد بر دار از رو آتش... و دودش رو بگیر.... حتی همینجوریش رو بزار لای دستمال کاغذی بوش کن..... بهترین داروی سینوسسینوس دود عنبرنسارا... و بخار آب هست...