2777
2789
عنوان

یبوست

81 بازدید | 8 پست

بچه ها من میخام پیدرولاکس مصرف کنم یبوستم خیلی  شدیده

نگین شربت انجیر و فلان دیگ حالم از اونا بهم میخوره میخام پیدرولاکس بخورم تو چای یا آب چیزی فقط ضرر نداره کندی روده نمیاره

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


نمیدونم


من فمی لاک میخورم،با روغن زیتون و اینا

از چشم افتادن مقوله ایه که با هیچ دوست داشتنی برابری نمیکنه،میبینیش، اتفاقا دوستشم داری ولی نسبت بهش بی تفاوتی..... از چشم افتادن تو دلشکستگی محض اتفاق میفته 💔

من اطلاع ندارم ولی 


بعد از هر وعده غذایی  دوتا کیوی بخور ببین جواب نمیده ؟ 


صبحا هم دو قاشق غذا خوری خاکشیر بریز تو  یه لیوان اب جوش هم بزن تا گرم بشه بعد بخور 


 

عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم ...

مشخصا مشکلات میاره هیچ دارویی نباید بخوری به صورت مداوم

منم مثل توام حالم از انجیر و اینا بهم میخوره هرچی هم میخورم هیچ تاثیری نداره

فقط دارو ولی دکتر آخرین سری بهم گفت انقدر دارو بخوری اصلا خوب نیست و مشکلاتت بدتر میشه در پیری

ولی اصلاح سبک واقعا کمک میکنه برنج کم سیب زمینی کم ماکارونی کم بیشتر میوه و سبزیجات و از همه مهم تر آب

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

امتحان نهایی

o_omoon | 1 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز