2777
2789
عنوان

یبوست

81 بازدید | 8 پست

بچه ها من میخام پیدرولاکس مصرف کنم یبوستم خیلی  شدیده

نگین شربت انجیر و فلان دیگ حالم از اونا بهم میخوره میخام پیدرولاکس بخورم تو چای یا آب چیزی فقط ضرر نداره کندی روده نمیاره

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نمیدونم


من فمی لاک میخورم،با روغن زیتون و اینا

از چشم افتادن مقوله ایه که با هیچ دوست داشتنی برابری نمیکنه،میبینیش، اتفاقا دوستشم داری ولی نسبت بهش بی تفاوتی..... از چشم افتادن تو دلشکستگی محض اتفاق میفته 💔

من اطلاع ندارم ولی 


بعد از هر وعده غذایی  دوتا کیوی بخور ببین جواب نمیده ؟ 


صبحا هم دو قاشق غذا خوری خاکشیر بریز تو  یه لیوان اب جوش هم بزن تا گرم بشه بعد بخور 


 

عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم ...

مشخصا مشکلات میاره هیچ دارویی نباید بخوری به صورت مداوم

منم مثل توام حالم از انجیر و اینا بهم میخوره هرچی هم میخورم هیچ تاثیری نداره

فقط دارو ولی دکتر آخرین سری بهم گفت انقدر دارو بخوری اصلا خوب نیست و مشکلاتت بدتر میشه در پیری

ولی اصلاح سبک واقعا کمک میکنه برنج کم سیب زمینی کم ماکارونی کم بیشتر میوه و سبزیجات و از همه مهم تر آب

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز