2777
2789
عنوان

حرف دل معلما😂🤦🏻‍♀️

267 بازدید | 13 پست

https://uupload.ir/view/vid-20211127-wa0000_8gxz.mp4/

مارا به سخت جانی خود این گمان نبود...🙃هله دان دان هله یه دانه یه دانه💛یارم نامهربان مال آبادانه آبادانه🌱

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

😐👌🤣🤣🤣🤣🤣

اگه دنیا عدالت داشت مردم بکارت داشت😏🖕                              کاربر مثلا محترم🙂کجایی زندگیمی؟هیجا🙃بااحمق بحث نمیکنم میزارم‌ دردنیایه احمقانه خودش باقی بمونه😄پس حق باشماست😊
من خودم 36 تا دانش آموز دارم تو کلاس... واقعا حرف حق زد... 

اره واقعا

مارا به سخت جانی خود این گمان نبود...🙃هله دان دان هله یه دانه یه دانه💛یارم نامهربان مال آبادانه آبادانه🌱

واقعاً راس میگه

بیچاره عمه ی من یدونه خودشو میزنه یدونه پسرشو 😖

درس نمیخونه که میره تو کوچه بازی

عمم میره می‌کشه میارتش یه کلمه مشق می‌نویسه دوباره میره بازی

دوستان منselentia_6 نیستم اشتباه نگیرید من قبل از ایشون بودم اینجا 😊

واقعاً راس میگه بیچاره عمه ی من یدونه خودشو میزنه یدونه پسرشو 😖 درس نمیخونه که میره تو کوچه بازی ...

😂👌🤦🏻‍♀️

مارا به سخت جانی خود این گمان نبود...🙃هله دان دان هله یه دانه یه دانه💛یارم نامهربان مال آبادانه آبادانه🌱
معلم ها که  همیشه  اعتراض دارن

تنها قشری که ده ها ساله هیچ اعتراضی نداشتن و فقط وقتی کارد به استخون رسید معترض شدن. 

من یک معلم پیمانی آموزش پرورش هستم که از صبح تا ظهر مدرسه ام و حضوری درس میدم و یه بخشی از آموزش هم از ظهر شروع میکنم مجازی درس دادن و شب تا دیروقت هم تکالیف بچه ها رو بررسی میکنم یا برگه تصحیح کردن دارم. یک کار تمام وقت که گاهی اگر بچه ها وسایل و ماژیک و ابزار آموزشی و کاغذ نیاز داشته باشن هم خیلی وقتاشو خودم باید بخرم ببرم مدرسه تا بچه هام از درس جا نمونن. چون آموزش پرورش اصلا این ابزار رو نمیده. 

حالا شاید بپرسی حقوقم چقدره. پیش پای شما همین آذر با کسری بیمه واریزی من بود 2800. لیسانس دارم و ترم آخر ارشدم در دانشگاه تهران. 

اگه از تجربه ام از کنکور ارشد سوال داری این تاپیک رو بخون 👈 اطلاعات راجع به کنکور ارشد روانشناسی
تنها قشری که ده ها ساله هیچ اعتراضی نداشتن و فقط وقتی کارد به استخون رسید معترض شدن.  من یک مع ...

آره واقعا موافقم 

بابای من چهار ساله بازنشسته شده 

حقوق دریافتیش ۶۵۰۰ هست

بگذار دوام آوردن هنر تو باشد.........
تنها قشری که ده ها ساله هیچ اعتراضی نداشتن و فقط وقتی کارد به استخون رسید معترض شدن.  من یک مع ...

همسر من ارشد دانشگاه تهرانه معلم اموزش پرورشه یا داره تو خونه فیلم صبط میکنه یا تو مجازیه یا داره امتحان تصحیح میکنه با حقوق ۳۸۰۰😐 با وجود  یک فرزند و همسر ... 

خدایا شکرت برای همه ی چیزایی که به من دادی💞

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز