2789
عنوان

میز عسلی

| مشاهده متن کامل بحث + 403 بازدید | 34 پست
مامانم همینو دوهفته پیش خرید 1800از تولیدی

کدوم شهری

به نظرم همه‌ی ما باید این شعر مولانا رو سرلوحه‌ی زندگیمون قرار بدیم   هر لحظه که تسلیمم در کارگه تقدیر..آرام تر از آهو بی باک تر از شیرم ..هر لحظه که می کوشم در کارکنم تدبیر..رنج از پی رنج آیدزنجیر پی زنجیر ..

خوب تمام چوبه گرونه الان چی ارزونه اخه

😂نمیخوام پز بدم، تحقیرتون کنم، سرکوفت بزنم،یا اینکه مایه‌داریمو به رختون بکشم،ولی جاتون خالی الان یه نیمرو خوردم با نون سنگک!!.😂!.◊🤓دو توصیه خیلی مهم:اول اینکه : هیچ وقت به انتخاب های همسرتان نخندید؛ شما یکی از آنها هستید.دوم اینکه : هیچ وقت به انتخاب های خودتان افتخار نکنید؛ همسرتان یکی از آنهاست.😉

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

ووی

به نظرم همه‌ی ما باید این شعر مولانا رو سرلوحه‌ی زندگیمون قرار بدیم   هر لحظه که تسلیمم در کارگه تقدیر..آرام تر از آهو بی باک تر از شیرم ..هر لحظه که می کوشم در کارکنم تدبیر..رنج از پی رنج آیدزنجیر پی زنجیر ..
خوب تمام چوبه گرونه الان چی ارزونه اخه


تمام چوب نیست 

ام دی اف روش وکیوم شده

به نظرم همه‌ی ما باید این شعر مولانا رو سرلوحه‌ی زندگیمون قرار بدیم   هر لحظه که تسلیمم در کارگه تقدیر..آرام تر از آهو بی باک تر از شیرم ..هر لحظه که می کوشم در کارکنم تدبیر..رنج از پی رنج آیدزنجیر پی زنجیر ..
ببر پسش بده قبول نکرد شکایت کن ازش

هنوز نیاوردمش 

با مبل باهم سفارش دادم


تو فکرم برم جاهای دیگه قیمت کنم چون اینترنتی هارو قبول ندارم

اگه گرون بود کنسلش کنم

به نظرم همه‌ی ما باید این شعر مولانا رو سرلوحه‌ی زندگیمون قرار بدیم   هر لحظه که تسلیمم در کارگه تقدیر..آرام تر از آهو بی باک تر از شیرم ..هر لحظه که می کوشم در کارکنم تدبیر..رنج از پی رنج آیدزنجیر پی زنجیر ..
چندتا خریدی ازش کدوم سایز ؟


یه بزرگ و ۳ تا کوچک ابعادشو نمیدونم دقیقا

به نظرم همه‌ی ما باید این شعر مولانا رو سرلوحه‌ی زندگیمون قرار بدیم   هر لحظه که تسلیمم در کارگه تقدیر..آرام تر از آهو بی باک تر از شیرم ..هر لحظه که می کوشم در کارکنم تدبیر..رنج از پی رنج آیدزنجیر پی زنجیر ..
اگه فقط یه سایز بزرگو ورداشتی گرون داده بهت 

نه همش با همه

یک بزرگ بهمراه ۳ تا عسلی از بزرگ تا کوچک مثل همین عکس

به نظرم همه‌ی ما باید این شعر مولانا رو سرلوحه‌ی زندگیمون قرار بدیم   هر لحظه که تسلیمم در کارگه تقدیر..آرام تر از آهو بی باک تر از شیرم ..هر لحظه که می کوشم در کارکنم تدبیر..رنج از پی رنج آیدزنجیر پی زنجیر ..
خب سه تا کوچیکم ورداشتی دیگه پس گرون نداده

خدا خیرت بده

آره همش با همه

به نظرم همه‌ی ما باید این شعر مولانا رو سرلوحه‌ی زندگیمون قرار بدیم   هر لحظه که تسلیمم در کارگه تقدیر..آرام تر از آهو بی باک تر از شیرم ..هر لحظه که می کوشم در کارکنم تدبیر..رنج از پی رنج آیدزنجیر پی زنجیر ..
مبارکت باشه گرون نداده بهت 

ممنونم ازت دوست عزیزم😍😘

به نظرم همه‌ی ما باید این شعر مولانا رو سرلوحه‌ی زندگیمون قرار بدیم   هر لحظه که تسلیمم در کارگه تقدیر..آرام تر از آهو بی باک تر از شیرم ..هر لحظه که می کوشم در کارکنم تدبیر..رنج از پی رنج آیدزنجیر پی زنجیر ..
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

خدایا

بسى | 27 ثانیه پیش
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز