2789
عنوان

میز عسلی

403 بازدید | 34 پست

سلام بچه ها شما تازگیها میز جلو مبلی خریدید؟ اگه خریدید میشه بگید چه قیمتی؟

من این مدل روخریدم فقط دوتا کشو داره

۳ میلیون و ۸۰۰ هزارتومان

حس میکنم بهمون انداخته😑

به نظرم همه‌ی ما باید این شعر مولانا رو سرلوحه‌ی زندگیمون قرار بدیم   هر لحظه که تسلیمم در کارگه تقدیر..آرام تر از آهو بی باک تر از شیرم ..هر لحظه که می کوشم در کارکنم تدبیر..رنج از پی رنج آیدزنجیر پی زنجیر ..

این

به نظرم همه‌ی ما باید این شعر مولانا رو سرلوحه‌ی زندگیمون قرار بدیم   هر لحظه که تسلیمم در کارگه تقدیر..آرام تر از آهو بی باک تر از شیرم ..هر لحظه که می کوشم در کارکنم تدبیر..رنج از پی رنج آیدزنجیر پی زنجیر ..

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

کو کجاست

اون بالاس😁

به نظرم همه‌ی ما باید این شعر مولانا رو سرلوحه‌ی زندگیمون قرار بدیم   هر لحظه که تسلیمم در کارگه تقدیر..آرام تر از آهو بی باک تر از شیرم ..هر لحظه که می کوشم در کارکنم تدبیر..رنج از پی رنج آیدزنجیر پی زنجیر ..
قیمتش همینه

واقعا؟

شما خریدید تازگیها؟

به نظرم همه‌ی ما باید این شعر مولانا رو سرلوحه‌ی زندگیمون قرار بدیم   هر لحظه که تسلیمم در کارگه تقدیر..آرام تر از آهو بی باک تر از شیرم ..هر لحظه که می کوشم در کارکنم تدبیر..رنج از پی رنج آیدزنجیر پی زنجیر ..
بابا خیلی خوب خریدی

توروخدا راست میگی یا میخوای دلداریم بدی  

به نظرم همه‌ی ما باید این شعر مولانا رو سرلوحه‌ی زندگیمون قرار بدیم   هر لحظه که تسلیمم در کارگه تقدیر..آرام تر از آهو بی باک تر از شیرم ..هر لحظه که می کوشم در کارکنم تدبیر..رنج از پی رنج آیدزنجیر پی زنجیر ..
تو دیوار زده ۱۷۵۰ 

🥲🥲🥲🥲

به نظرم همه‌ی ما باید این شعر مولانا رو سرلوحه‌ی زندگیمون قرار بدیم   هر لحظه که تسلیمم در کارگه تقدیر..آرام تر از آهو بی باک تر از شیرم ..هر لحظه که می کوشم در کارکنم تدبیر..رنج از پی رنج آیدزنجیر پی زنجیر ..
ن ،اما قیمت کردم انقد همه چیز گرونه هرچی میخریم بنظرمون بهمون انداختن

آره بخدا 

به نظرم همه‌ی ما باید این شعر مولانا رو سرلوحه‌ی زندگیمون قرار بدیم   هر لحظه که تسلیمم در کارگه تقدیر..آرام تر از آهو بی باک تر از شیرم ..هر لحظه که می کوشم در کارکنم تدبیر..رنج از پی رنج آیدزنجیر پی زنجیر ..
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز