2777
2789
عنوان

چه مارکی؟

89 بازدید | 12 پست

سلام دوستان نی نی سایتی،به نظرتون بهترین مارک ظرفشویی ایرانی الان چیه؟میخوام بگیرم،نمیدونم چی بگیرم،الجی وسامسونگ وبوش اصل که گرونه الان،یه مدل الجی چینی هم هست که پونزده شونزده تومنه،نمیدونم اونو بگیرم یا پاکشوما ودوو،ضمن اینکه یه راهنمایی دیگه بکنید،ماشین لباسشویی وگازم سفیده ولی شیشه های دودی پاستیل یه ذره داره،یخچالوفرم نقره ای،اینو باید چه رنگی بگیرم






چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من ال جی دارم عالیه

شاغل.متاهل‌.شهروند‌‌استانبول‌ترکیه.                          حال‌دلم‌با‌،تو‌خوشه‌بغضت‌صدامو‌میکشه!-این‌عشقه هرجا‌که‌میرم‌مقصدی‌با‌من‌به‌دنیا‌اومدی!‌-‌این‌عشقه
الان شانسی شده برای یکی خوب درمیاد یکی نه،براهمون اعتماد کم شده به الجی،

باید بدونی کدومش تقلبیه کدومش اصل 

اصل باشه دیگه شانسی نیست واقعا عالیه 

اگه امضامو دیدی واسم دعا کن به حاجتم برسم یه صلوات واسم بفرست❤😘😍
عزیزم ال‌جی چینی و...نداریم یا ال‌جی اصل هست یا فیک که خب یه جنس تقلبی ارزش خرید نداره  چند ن ...

آره دیگه منظورم همینه،فیکه،اصل نیست،نمیدونم به نظرت چندنفره بهتره،ما دونفریم

آره دیگه منظورم همینه،فیکه،اصل نیست،نمیدونم به نظرت چندنفره بهتره،ما دونفریم

نمیدونم چند نفره خوبه 

ولی میدونم ایرانی نگیری خیلی بهتره

بازرگانی رنجبر بکو ۱۴نفره داره حدود ۱۲تومنه فکر کنم

ال‌جی هم داره مدل ۴۲۵ اونم ۱۴ نفره حدود ۱۶تا۱۷ تومنه

همه محصولاتشم اصله

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز