2777
2789
عنوان

رل

912 بازدید | 51 پست

مجازی حدود ۶.۷ ماه رل زدم 

خیلی بهش وابسته هستم 

ازم خیلی سرتره من چاق بد هیکلم اون هیکل ورزشکاری من سبزه هستم اون سفید من قدم کوتاه اون بلند خانوادش وضعشون خوبه وضع خانواده من‌بد از همه لحاض ازم سرتره اعتماد بنفسمو به کل گرفته اکانتش دستمه چندتا شماره دختر دیدم خیلی خوشگل و ناز بودن بهشون حسودیم شد چند شب کارم شده بود گریه ازشم پرسیدم رفیق فامیل بودن حس میکنم فقط با من نیست حس میکنم اصلا دوستم نداره 😞

اعتماد بنفس داشته باش... همین. ان‌شاالله ب چیزی ک میخوای برسی

خدایا شکرت بخاطر همه چیزایی که داریم و حواسمون نیست... میشه از خدا بخواین حاجت دلمو بده ؟ خیییلی ساله میخوامش... ❤❤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چند بار خواستم کات کنم ولی نتونستم 

چندماه میخواد رابطه حضوری کنه ولی پیچوندم همش میترسم حضوری ببینتم ازم زده بشه یا جایی باهاش برم همه تودلشون بگن حیف این پسر که با این دختر هووف قراره یکی دو هفته دیگه قرار بزاریم ولی میترسم 😭😭😭

چرا باید دوست داشته باشه؟و چرا انقد ضعیفی

رل واقعیش هم باید به شخمت باشه چون الان پسرا عوضی شدن چه برسه مجازی

تو واقعیتش دنبال یه چی دیگه اند هفتاد درصدشون 

تو به مجازیش دل میبندی دختر؟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز