نصف بیشتر مردا الان اینحورن انگار مد شده.هیچی براشون مهم نیس بی عقلی..چه زنایی دیدم ک مرداشون به گرد پاشونم نمیرسه ولی خیانت کردن..تنها کاری ک میتونی بکنی و باید بکنی اینه که اول یکم بیخیال بشی قوی باش روحیه تو خوب من بخودت برس برا دل خودت .خودتو دوس داشته باش .بهش توجه نکن یه مدت سعی کن شاد زندگی کنی یه تغییرای بخودت ب خونت بدی .شوهرتم جذبت میشه .نشدم مهم نباشه برات دیگه فقط حال خودتو خوب کن میدونم سخته ولی قوی باش