2777
2789
عنوان

بچمو زدم😭😭

232 بازدید | 9 پست

دخترم خیلی نق زد بخدا نمیخواستم بزنمش کلافه شدم داد زدم گفتم بسه بلند شدم تعادلش از دست داد از پشت خورد زمین سرش درد گرفت کلی گریه کرد ۹ ماهشه الان خوابه خیلی عذاب وجدان دارم دلم میخواد بمیرم ندیدید بچم چه اشکی میریخت لعنت به من😭😭

الان میان نمکه رو زخمت میشن.

تاپیکتو قفل کن برو وضو بگیر نماز بخون اروم شی.استغفار کن .کوچولوی قشنگتو بغل کن و ناز کن بیدار شد فقط بغلش کن و باهاش بازی کن

💛⭐️🌟🌟💚تو تاپیک ما لاغر بشید💚🌟🌟⭐️.💛 تاپیک رکورد سلامتی منو سرچ کنید کمکتون میکنم.💛

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

پس تو نزدیش دیگه، خورده زمین؟ 🙄


خب حالا آروم باش با عذاب وجدان کاری پیش نمیره که. بجاش راهکارهای کنترل خشم از دست بچه‌ها رو سرچ کن و بخون ❤ یه مامان هم خسته میشه نمیگم حق داره بزنه ولی مامان بودن یه مسیره که توش مدام میتونی مامان بهتری باشی، اما قرار نیست هیچ‌کس کامل باشه ❤

چه حرف‌ها که درونم نگفته می‌ماند... خوشا به حال شماها، که شاعری بلدید :) 🌸 با احترام، درخواست دوستی قبول نمی‌کنم 🌸

بیدار شد باهاش بازی کن نازش کن 

منم عصبی میشم، درکت میکنم، باید اعصابمونو تقویت کنیم، اینم قفل کن چون الان میان بیشتر اعصابتو میریزن بهم

با ابله بحث نمیکنم،مخصوصا خشکه مقدس فاقد عقل ،ریپلای نکن چون مزخرفات یه فاقد مغز رو نمیخونم و جواب نمیدم،عارم میاد وقتمو حروم کنم واسه یه موجود بی ارزش

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز