من ب دوست همسرم ی پیام دادم ک ی چیز یاداوری کنم گفتم جهت یاداوری بود چون شما سرت شلوغه
ایشون گفت سلام چشم باید بخوریش
منم علامت سوال زدم ریپ گردم
گفت ببخشید عمدی نبود
منم سین کردم ج ندادم
البته منظور بدی نگرفتم
اما نمیدونم منظورش چی بود از باید بخوریش
افتاد ب قسم ایه ک اشتباه بود جای خواهرمی شما و این حرفا هزار تا ببخشید سر هم کرد
منم گفتم اوکی پیش میاد قسم نخورید اشتباه میشه وقتی همزمان با دو نفر چت میکنید
ی استیکر داد پسره دستش جلو چشمشه
ولی نمیدونم چرا حس میکنم عمدی بود ب نظرتون اگه عمدی اینو گفته تا کاری ک باهم داریمو کنسل کنم