hws مدیر استارتر عضویت: 1397/12/12 تعداد پست: 2147 عنوان واتساپ جی بی 30 بازدید | 0 پست خانما من واتساپ جی بی تو قسمت حریم خصوصی پنهان کردن تیک دوم (یعنی انلاینم ولی یه تیک میخوره)رو زدم اما نوشته کانتکت(مخاطبین )ینی برای کسی که مخاطبم نیس این قابلیت و نداره؟؟؟ انسانم آرزوست! 1400/09/20 | 13:29 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب