2777
2789
عنوان

بچه ۲سالمو ...🥺

| مشاهده متن کامل بحث + 2223 بازدید | 121 پست

خیلی کارت بد بود واقعا خیلی

خدای مهربونم خیلی خیلی دوست دارم ممنون برای تک تک معجزاتی که تو زندگیم میبینم. من یه زن سرحال و قوی هستم که تمام قد پای زندگیم ایستادم😍😍 تو من رو به جشن زندگی دعوت کردی و روا نیست که در این جشن لحظه ای ناشاد باشم

چی بگم والا

ارد بزن بهش

بخدا سوخته دلم داغ ککا سنگینه:(خراب اوو و دنیایی ک و کَس نکرد وفا،خدا نبو ککام،خراب واو و دنیایی ک نشوندم و عزا خدا نبو ککام.میشه برای شادی روح داداشیم صلوات بدین:(🖤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

۲سال آخه🥺عزیزم آستانه صبرتو ببر بالا

آقایون درخواست ندین🤫تو با قلب ویرانه من چه کردی؟💔 نابودم کردی دیگه هیچی خوشحالم نمیکنه تو ب بچت هم خیانت کردی چون یه مادر شاد و خوشحال و با روحیه رو ازش گرفتی و یه مادر افسرده با حال بد بهش دادی....ازت نمیگذرم از همه زنای متاهلی که میدونستن زن داره ولی  بازم باهاش بودن و خام حرفای قشنگش شدن ...توروخدا برای حال دل خرابم دعا کنید😔

اسی درکت میکنم پسر منم شیطونه جایی میبرمش انقد ملت حرف میزنن آدم کفری میشه منم ترجیح میدم جایی نرم دیگ 

آخه بچه دوساله ی سری چیزارو درک نمیکنه و بدتر لج می‌کنه 

من و پسرم ک اکثر اوقات تنهاییم واسه همین تا کسی رو میبینن ذوق زده میشه

وقتی میام نی نی سایت ی صلوات شمار دستم میگیرم و با نام و یاد خدا شروع میکنم ب صلوات فرستادن😁                

متاسفم 

اون بچه دوساله مگع میفهمه ک تنبیه میکنید 


                                      نگران‌نباش..!خدایی‌ که‌ آمار تک‌تک‌ برگای‌ عالم‌ و‌ دارهازاحوال‌ توهم‌ خبر داره..:)))🙃🌿
میشه بچه رو نترسونیش  میخوای مثل بچه من بشه که لکنت گرفته هی این دکتر اون دکتر کنی هر جا بچه ...

کاملا درست میگی

منم پسرم ۲سال و ۳ماهشه

مث گل باهاش رفتار میکنم ولی انقد خوابش کمه که مجبور میشم بگم آقا مخ سنگ اومد تا خوابش ببره

خودش این اقا مخ سنگ رو ساخته برامون

حالا ۲بار که گفتم

یهو دیشب گفتم نکنه لکنت زبون بگیره

دیگه نگفتم بهش

بچه ها خیلی حساسن

دوباره میسازمت💪

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792