برو طب سنتی..
باید تغزیه تون رو کلن عوض کنید..اصلاح مزاج کنید مرغ های هورمونی و ماهی و گوشت گوساله و برنج و هرچی که سردی هست و طبع سرد داره رو حذف کنه
سیاه دانه نیم کوب کن ۱قاشق با یه قاشق عسل طبیعی نه ازینا که شکرن..هر ۸ساعت بخورید
روغن زیتون یا سیاهدانه یا کنجد به کمر زیر شکم و ناحیه خصوصی بزنید
بادکش کردن خون رو به قسمتهای لازم میرسونه که خود پزشک بهتون آموزش میده..حجامت عام و خاص شاید لازم باشه
نخود و نخودچی خیلی خوبه
بوییدن عطرهای طبع گرم
جنسینگ خیلی خوبه
ابگوشت خوبه خورشت هاتو فقط با گوشت گوسفندی بپز
روغن جامد و مایع کمتر استفاده کن بیشتر ابپز یا کبابی باشه همه چی..اگرم توان مالی داری روغن کرمانشاهی اونایی که اصلا تهیه کن و جای روغن از اون استفاده کن و رو برنج هم بریز
کشمش خیلی خوبه
پیاده روی و ورزش خیلی تاثیر داره
برید باشگاه
امواج گوشی و وای فای مضر ..
استرس مضر.. اصلا بهش نگو که تمایل داری که استرس بگیره و فکر اینکه مبادا نتونه حتی اگر هم بتونه تاثیر منفی بزاره.. توام وانمود که اکی نیستی و میخوای درمان کنی.. اتفاقا کمک میکنه هر دو بدنتون به حالت قبل برگرده و سموم بدن دفع بشه و نرمال بشید