پس طبعش سرد شده که اینجوریه.. به قرص عادتش نده.. بعدا بدون قرص سالی یه بارم نمیشه..خودت زنی.. پخت و پزت رو تغییر بده.. تو چای دارچین بنداز گل محمدی بنداز تو شیر خرما بزن موز بزن یا دارچین بریز بزن مخلوط کن مخلوط کنه طبع سردیها از بین بره..
فلفل و فلفل زیاد و دارچین و زنجبیل به همه غذاهات بزن
فلافل نخوده..خیلی خوبه.. خودت درست کن زیاد بخوره
گرمیجات به وعده های غذاییت اضافه کن نم نم تغییر میکنه.. سیاه دانه اگر بخوره خیلی فوق العاده است..