2777
2789
عنوان

دعا نویس

| مشاهده متن کامل بحث + 156 بازدید | 20 پست
خیلی ممنون خیلی کامل توضیح دادین

میدونم که نمیری طب سنتی..ولی هرجا که حس کردی خسته شدی.. یه امتحان بکن..سرچ کن نزدیک ترین دکترطب سنتی به خودتون رو پیدا کن یکی که کار درست باشه..خودتم باید پشت کار داشته باشی و ۴روز بخوری و پرهیز کنی خسته شی بگی الکی بود نه...هر چند وقت که لازم دونست باید پداومت کنی..داروهای گیاهی تاثیرش به مرور زمان نه یه دفعه..

میدونم که نمیری طب سنتی..ولی هرجا که حس کردی خسته شدی.. یه امتحان بکن..سرچ کن نزدیک ترین دکترطب سنتی ...

ن اتفاقا چون الکی وزن اضافه کردم گفتن مزاجتباید اصلاح شه میدونی همسرم تمایل نداره ب درمان یخوام خودم طوری ک نفهمه کاری کنم

کارشناسی ارشد مترجمی 🍫خانه دار🍫ورزشکار 🍫 تایپک ها انرژی مثبت تگ‌کنید 🍫قدیمی اینجا از سال نود و چهار‌ 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ن اتفاقا چون الکی وزن اضافه کردم گفتن مزاجتباید اصلاح شه میدونی همسرم تمایل نداره ب درمان یخوام خودم ...

باید بهانه خودت رو بیاری ببری طب سنتی ببینی طبعش سرد شده توانایی نداره یا خدایی نکرده مشکل مردانه نداره به تو تمایلش کم شده..

باید بهانه خودت رو بیاری ببری طب سنتی ببینی طبعش سرد شده توانایی نداره یا خدایی نکرده مشکل مردانه ند ...

نمیاد باهام ی بار دکتر اومد ازمایش داد کلی تقویتی بهش داد تا میخپرد خوب بود الان تمام شد حتی تنبلش میش برن داروخونه بخره

کارشناسی ارشد مترجمی 🍫خانه دار🍫ورزشکار 🍫 تایپک ها انرژی مثبت تگ‌کنید 🍫قدیمی اینجا از سال نود و چهار‌ 

نمیاد باهام ی بار دکتر اومد ازمایش داد کلی تقویتی بهش داد تا میخپرد خوب بود الان تمام شد حتی تنبلش م ...

پس طبعش سرد شده که اینجوریه.. به قرص عادتش نده.. بعدا بدون قرص سالی یه بارم نمیشه..خودت زنی.. پخت و پزت رو تغییر بده.. تو چای دارچین بنداز گل محمدی بنداز تو شیر خرما بزن موز بزن یا دارچین بریز بزن مخلوط کن مخلوط کنه طبع سردیها از بین بره..

فلفل و فلفل زیاد و دارچین و زنجبیل به همه غذاهات بزن

فلافل نخوده..خیلی خوبه.. خودت درست کن زیاد بخوره

گرمیجات به وعده های غذاییت اضافه کن نم نم تغییر میکنه.. سیاه دانه اگر بخوره خیلی فوق العاده است..

پس طبعش سرد شده که اینجوریه.. به قرص عادتش نده.. بعدا بدون قرص سالی یه بارم نمیشه..خودت زنی.. پخت و ...

اماده میکنم  میذارم رو اپن خدا کنه بخوره

کارشناسی ارشد مترجمی 🍫خانه دار🍫ورزشکار 🍫 تایپک ها انرژی مثبت تگ‌کنید 🍫قدیمی اینجا از سال نود و چهار‌ 

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز