نه کادو نمی خریم ولی من همیشه یه میز شیک میچینم عکس میگیریم
حتی سالی که مادربزرک همسرم فوت شده بودن شب یلدا 6 روز بعدش بود من میز چیدم برای پسرم گفتم میره مدرسه بچه ها میگن شب یلدا و .... دلش نخواد
جون بچه بودم از نظر مالی موقعیتش نبود میرفتم مدرسه بچه ها یه عالمه اجیل و خوراکی های خاص میاوردن دلم میخواست
الات از همه چی یه ذره میگیرم که چشم بچه ام بهش نباشه