2777
2789
عنوان

شب یلدا

293 بازدید | 23 پست

برا همسرتون هدیه میخرید؟؟ 

دخترم 15ماهشه چی بخرم براش یادگاری باشه؟؟

کارشناسی ارشد مترجمی 🍫خانه دار🍫ورزشکار 🍫 تایپک ها انرژی مثبت تگ‌کنید 🍫قدیمی اینجا از سال نود و چهار‌ 

ازاین اویزهای میوه های پاییزی برای دخترتون برای همسرتونم ادکلن

دردی‌که‌انسان‌را‌به‌سکوت‌وامیدارد،بسیارسنگین‌تراز دردیست‌که‌انسان‌رابه‌فریادوامیدارد...انسان‌ها‌به فریادهم‌میرسند،نه‌‌به‌سکوت‌هم...!

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


خیررررر

گفتند محبت کنید از محبت خارها گل میشوند                           مامحبت کردیم کسی گل نشد خودمون خار شدیم                   خدایا شکرت بابت تمام نعمت هایی که بهم دادی ❤

نه کادو نمی خریم ولی من همیشه یه میز شیک میچینم عکس میگیریم 

حتی سالی که مادربزرک همسرم فوت شده بودن شب یلدا 6 روز بعدش بود من میز چیدم برای پسرم گفتم میره مدرسه بچه ها میگن شب یلدا و .... دلش نخواد 

جون بچه بودم از نظر مالی موقعیتش نبود میرفتم مدرسه بچه ها یه عالمه اجیل و خوراکی های خاص میاوردن دلم میخواست 

الات از همه چی یه ذره میگیرم که چشم بچه ام بهش نباشه

 گاه دنیا فقط با یک نفر پر میشود ........................
نه کادو نمی خریم ولی من همیشه یه میز شیک میچینم عکس میگیریم  حتی سالی که مادربزرک همسرم فوت شد ...

منم میز میچینم میکی امسال چیا میذاری رو میز ایده بگیریم

کارشناسی ارشد مترجمی 🍫خانه دار🍫ورزشکار 🍫 تایپک ها انرژی مثبت تگ‌کنید 🍫قدیمی اینجا از سال نود و چهار‌ 

نه کادو نمی خریم ولی من همیشه یه میز شیک میچینم عکس میگیریم  حتی سالی که مادربزرک همسرم فوت شد ...



اخییییی


مامان خوبی هسی معلومه 

همۀ رنگ‌دانه ‌هایِ زندگی‌ام بنفشِ‌کبود است؛ از تزریقِ ‌خیالِ‌تو ......
نه  واسه پسرم یه کراوت سبز خریدم عکس یلدایی بگیرم ازش

خودت میگیری عکس؟میخاستم بچه هامو ببرم اتلیه باز پشیمون شدم

میشه برای حاجتم یه صلوات بهم هدیه بدی 😘        خداوند فرمود:با زبانی دعا کن که با آن گناه نکرده باشی تا دعایت مستجاب شود !!!به دیگران بگو برایت دعا کنند چون با زبان آنها گناه نکرده ای. 💙اباصالح التماس دعا هرکجا رفتی یاد ما هم 
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز