2777
2789
عنوان

لاغرشدن...

76 بازدید | 7 پست

سلام دوستان.. من هفتاد کیلوام و بیست سالمه با اینکه غذا زیاد نمیخورم ولی روز ب روز وزنم میره بالا ..چیکا کنم..اصن چربی سوزی نداره... و اینکه اجازه پیاده روی و باشگاهم ندارم متاسفانه..اصن نمیتونم برم جلوی اینه ببینم خودمو از خودم متنفر شدم اخه قدمم کوتاهه😔😔

تو خونه ورزش کن

بعضیارو نمیشه قانع کرد باید به نفهمیشون احترام گذاشت...               👈🏻یسری از آدما علاوه بر اینکه بیشعورن،به بیشعور بودنشونم افتخار میکنن👉🏻

کالری شماری کن

ی هفته همون مصرف همیشگیتو وارد کن 

بعد بز اساس، سن و قد و.... کالری مناسبتو مصرف ببین تا ببینی چقد کالری  اضافه دریافت میکردی روزانه

ی ازمایش بده کمخونی نباشی، کم کاری تیرویید نداشته باشی کمبود ویتامین خصوصا دی نداشته باشی

تو. خونه برقص ورزش کن پیاده روی کن طناب بزن

روزی 8لیوان اب حتما بخور


سلام دوست مجازی من😃 اینجا نه من شمارو میشناسم نه شما منو، اما اونقد بهم نزدیکیم که هر لحظه که اراده کنیم میتونیم باهم حرف بزنیم, درد و دل کنیم, همدیگه رو راهنمایی کنیم. این خیلی خوبه که همو داریم.😍 اما با وجود اینهمه صمیمیت و نزدیکی نه من از، زندگی شما اطلاع دارم نه شما از زندگی من ولی هممون خوب میدونیم که همه دلی به نازکی حباب برای شکستن دارن. چقد قشنگ میشه باهم یکم مهربونتر باشیم بهم توهین نکنیم و اگر از جایی دلمون پر شد اونو سر هم خالی نکنیم. فضا مجازیه اما دلا واقعیه و زود میرنجن، بغض خیلی راحت تو گلو میشینه و چشما مثل بارون بهار میبارن 🥺🥺 بیاین دلیل لبخند هم باشیم ❤ دوستتون دارم دوستای نی نی سایتی من😘😘😘😘😘😘

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

کالری شماری کن ی هفته همون مصرف همیشگیتو وارد کن  بعد بز اساس، سن و قد و.... کالری مناسبتو مص ...

ن مشکل کم خونی و تیرویید ندارم خداروشکر ولی دیسک کمر دارم نمیتونم زیاد ورزش کنم

ن مشکل کم خونی و تیرویید ندارم خداروشکر ولی دیسک کمر دارم نمیتونم زیاد ورزش کنم

رقص و پیاده روی برا دیسک ضرر نداره ک

سلام دوست مجازی من😃 اینجا نه من شمارو میشناسم نه شما منو، اما اونقد بهم نزدیکیم که هر لحظه که اراده کنیم میتونیم باهم حرف بزنیم, درد و دل کنیم, همدیگه رو راهنمایی کنیم. این خیلی خوبه که همو داریم.😍 اما با وجود اینهمه صمیمیت و نزدیکی نه من از، زندگی شما اطلاع دارم نه شما از زندگی من ولی هممون خوب میدونیم که همه دلی به نازکی حباب برای شکستن دارن. چقد قشنگ میشه باهم یکم مهربونتر باشیم بهم توهین نکنیم و اگر از جایی دلمون پر شد اونو سر هم خالی نکنیم. فضا مجازیه اما دلا واقعیه و زود میرنجن، بغض خیلی راحت تو گلو میشینه و چشما مثل بارون بهار میبارن 🥺🥺 بیاین دلیل لبخند هم باشیم ❤ دوستتون دارم دوستای نی نی سایتی من😘😘😘😘😘😘
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792