2789
عنوان

تخمک گذاری

160 بازدید | 16 پست

سلام من دچار تخمدان پلی کیستیک هستم و پریودی نامنظم و افزایش وزن شدید ...اخرین پریودم تاریخش ۱ ابان خون ریزی قهوه ای داشتم چهار الان خونریزی قرمز تا ۹ ابان بعد اون دیگه تا ۱۸ آبان خونریزی قهوه ای داشتم .نمیدونم پریودی بعدیم کی هست. دیشب رابطه داشتم محافظت نشده خواستم ببینیم ممکنه تاریخ تخمک گذاریم باشه چطوری محاسبش کنم. قرص اورژانسی خریدم بخورم نمیدونم  مصرف کنم یانه. توروخدا راهنمایی بفرمایید که چکارکنم.کسی دمیدونه؟؟؟

چقد منی تو ولی من مجردم 

میشه لایکم کنی اگه اطلاعی دادن

برای من‌یه صلوات بفرستید لطفا مشکلاتم حل شه و خدا کمکمون کنه لایک کنید منم برای شما بفرستم):)با افتخار سیده اولاد پیغمبرم:)

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


منم تخمدان پلی کیستیکم باقرص ویتاگنوس ودمنوش رازیانه خوب شدم البته نمیدونم کاملا درمان شدم یا نه چون موهای زائد دارم😔قصد دارم تا۲سال مصرف کنم ۳ ماهه ازداروی گیاهی استفاده میکنم به نظرم شماهم برید سراغ داروهای گیاهی.

به زودی منم بایه بی بی چک مثبت میام ومیگم مامان شدم😍😍ای خدا دلمو نشکن🙏
جواب داده؟به هرمزاجی میخوره؟

بله به من جواب داده  روز تخمکگذاریمو حس میکنم.منم سرازخود این داروهارو مصرف میکنم چون تو همین نی نی سایت چند نفر گفتن واسه پلی کیستیک جواب میده منم خوردم.خوشحال میشم همدردام بتونن جواب بگیرن واقعا خیلی بده من خودم ۳ ماهی یه بار پری میشدم البته دوسالی بود اینجوری شده بودم ازاولش منظم بود

به زودی منم بایه بی بی چک مثبت میام ومیگم مامان شدم😍😍ای خدا دلمو نشکن🙏
اگ قصد نداری فعلا اورژانسی ذو بخور،برا تخمدان پلی کیستسک هم وزنتوبا رژیم کاهش بده هم پریودت منظم میش ...

والا رژیم کاهش وزن گرفتم این بلا سرم اورد تو یکسال ۲۰ کیلو اضافه کردم

والا رژیم کاهش وزن گرفتم این بلا سرم اورد تو یکسال ۲۰ کیلو اضافه کردم

منم بخاطر پلی کیستیکم خیییلی چاق بودم رفتم دکتر یه سری  قرص متفورمین داد ۱۰ کیلو کم کردم بعدم که این داروهای گیاهی رومصرف میکنم پریام منظم شدن ای کاش واسه همیشه خوب بشم من خیلی عذاب کشیدم 

به زودی منم بایه بی بی چک مثبت میام ومیگم مامان شدم😍😍ای خدا دلمو نشکن🙏
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز