2777
2789
عنوان

بارداری

166 بازدید | 8 پست

سلام... 

هم جواب ازمایشم منفی بود هم تو سونو چیزی داخل رحمم نبود ولی ی ضایعه مشکوک بود... 

با اینکه 2 روز از پریودیم گذشته بود بی بی چکم مثبت شد و الان 7 روز گذشته و آزمایش خونم منفی بود

الانم از دیشب به خونریزی افتادم... با این حال ممکنه باردار باشم؟! 

اللهم صل علی محمد وال محمد و عجل فرجهم ...اللهم عجل لولیک الفرج ... التماس دعا دوستان
وقتی ازمایشت منفی بوده…امکانش نیست باردار باشی

آخه دکتر گف ممکنه باشی

اللهم صل علی محمد وال محمد و عجل فرجهم ...اللهم عجل لولیک الفرج ... التماس دعا دوستان

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اره🥺

قشنگ درکت میکنم….

خودمم تو اقدامم…یجاهایی قشنگ خل میشم…

بدن من خیلی منظمه….ولی هرماه بازم بازی درمیاره…(اینا فک میکنم از تلقینه و مدام فکر کردن بهش)

الانم۴روز مونده تا موعدم و از ۳روز پیش حس پریودی دارم..

بازم مدام میام سرچ میکنم ببینم شاید جایی نوشته باشه این دردای خفیف علایم بارداری میتونه باشه…

🥺🥺🥺

اینجور مواقع دلم برای خودم میسوزه…😔

ای جانم عزیزم.... 

انشاالله بزودی دامن همه منتظر سبز بشه

اللهم صل علی محمد وال محمد و عجل فرجهم ...اللهم عجل لولیک الفرج ... التماس دعا دوستان
قشنگ درکت میکنم…. خودمم تو اقدامم…یجاهایی قشنگ خل میشم… بدن من خیلی منظمه….ولی هرماه بازم بازی درم ...

🥺❤️❤️

اللهم صل علی محمد وال محمد و عجل فرجهم ...اللهم عجل لولیک الفرج ... التماس دعا دوستان
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز