شما مشکلتون چی بود؟ هرماه کلی امپول و قرص.واقعا ادم خسته میشه و از نظر روحی داغون
تنبلی تخمدان دارم.من خیلی حالم بد بود خودمو نجات دادم الان رفتم سراغ درس،و طب سنتی و وزنمو کاهش دادم حداقل میخوام دو سه ماهی به بدنم با طب سنتی استراحت بدم چون از بس امپول و...مصرف کرده بودم بدن خودم داغون بود بچه به مادر سالم و شاد احتیاج داره نه مادری که در اثر انواع داروها جسم و روحش داغون هست
به لطف خدا عیدیمو از دست باب الحوائج حضرت عباس و امام حسین میگیرم. ان شالله تو سال جدید من مادر شدم.من منتظر نگاهتم آقا جان.....
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
ببین من درست بعد یک سال دارو و قرص و هزار کوفت و زهرمار باردار شده بودم اونم تو ده هفته سقط شد الان دو ماه و نیمه سقط کردم دیگه واقعا سر شدم خستم خسته تا خدا نخواد نمیشه من ب زور بچمو از خدا خواستم خدا هم نخواست بمونه منم دیگه بریدم
ای یادگار کودکیم ای آسمون سادگیم🖤ای خاطرات اولین و آخرین دلدادگیم🖤ای عشق اولی برام دعا کن از فکرت درام🖤از اون امیدو آرزو مونده یه قلب پیر برام🖤