2777
2789
عنوان

بیاید بگید 🧍🏻‍♀️

106 بازدید | 16 پست

بچه ها میگن اندام متعادل واسه یک خانوم  به این صورت هستش  که 

دور سینه ۹۰ 

دور کمر ۶۰

دور باسن هم ۹۰.

حالا من اندازه گرفتم واسم اینجوریه که

دور سینه ۹۲

دور کمر ۷۰

دور باسن ۱۰۲

به نظرتون خوبه ؟؟یعنی تقریبا تو مایه های ساعت شنی باید باشه.

اگر بخوام دور کمرمو لاغر تر کنم چ ورزشی پیشنهادمیدین؟؟

ب جز دراز نشستو و حرکات لانچ از پهلو و اینا..چون اونارو انجام میدم..چربی هم ندارم اونقد اما میخام هرچی هست آب شه..

تجربشووو دارین بگید😍😍

شمام اندازه هاتونو بنویسین باهم مشورت کنیم رو فیت کردن هیکلامون😍☺

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


بعدش برم اندازه بگیرم ببینم در چه وضعیم🤦🏻‍♀️😅

برو برووو..این سایزی ک گفتم میشه مدل ساعت شنی..ولی ن اونقد گنده..ی چیز متناسب..

حالا برو گیر بیا ببینم چندی😉

منم ۴۲ ۴۴ هستم.پایین تنه م لاغره ولی بالا تنه م کار داره

منظورت اینه  رو شکم پهلو باید کار‌ کنی عزیزم؟؟

چایی سبز خوبه من خودم میخورم بعضی وقتا قبل شام چربی سوزه


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز