2777
2789
عنوان

بارداري

73 بازدید | 7 پست

سلام دوستان 

ی سوالی داشتم 

من الان ۸ هفته هستم بجای اسید فولیک کپسول فرودین ک هم آهن هم اسید فولیک داره و هم ویتامین c رو میخورم اشکالی نداره؟یا باید همون اسید فولیک رو جدا بخورم ؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم شما هرروز باید یه دز مشخصی فولیک اسید دریافت کنی بعضیا باید یک بخورن بعضیا پنج بنا به شرایط بدنیشون حالا شما باید میزان دز مصرفیتون چقده و کافی هست یا نه چون ماه های اول خییییییییلی مهمه

من اسید فولیک جدا خوردم. آهنگ فعلا لازم نداری البته طبق نظر پزشکت انجام بده

اخه من کم خونی هم داشتم بعد تو این کپسول اسید فولیک هم هس حالا از فردا دیگ جدا اسید فولیک مصرف میکنم ک مشکلی پیش نیاد ایشالا

عزیزم شما هرروز باید یه دز مشخصی فولیک اسید دریافت کنی بعضیا باید یک بخورن بعضیا پنج بنا به شرایط بد ...

حالا الان استرس گرفتم ک این چندوقتو اسید فولیک ب تنهایی نخوردم این کپسول هم اسید فولیک داره ولی نگرانم کرده

اخه من کم خونی هم داشتم بعد تو این کپسول اسید فولیک هم هس حالا از فردا دیگ جدا اسید فولیک مصرف میکنم ...

زیاد فکرتون درگیر این موضوع نکن. فقط مهم اینه که بخوری


هرچه کنی به خود کنی    گر همه خوب و بد کنی
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز