سلام دوستان من ۲۱ شهریور اخرین پریودم بوده و۲۲مهر رفتم سونو گفت طبق پریودی باید ۴هفته باشی ولی سونو ساک بارداری رو۵ نشون میده برو ۲هفته دیگ بیا ۱۰روز بعدرفتم گفتن ۵هفته و۳روزه ممکنه پوچ باشه فقط ساک دیده شد بدون جنین راهنمایی کنید بعداز کلی اقدام شد ولی اینجوری ممکنه جنین رشد کنه