من انقد تحمل گرمام کمه که چاییم همیشه دماش در حد چایی بچس!
لیوان آب جوش اگه دسته نداشته باشه نمیتونم وردارم!
بخاطر همین زمستونم همیشه بخاری یا روی شعله خیلی کمه یا رو شمعکه ولی کف پاهام یخه.
دیروز اولین بار کیسه آب گرم گرفتم الان انداختمش زیر پتو عین کرسی شده😹😹😹