منو خدا هم نمیتونه از رو حرفم برم گردونه گفتم بهت تا یه مدت کار ندارم باهات من رفتم این رسم و راهش ن ...
رد دادی رسما
دارممتلاشیمیشومواینیکداستاننیست💔🥀وجزکلمهچیزدیگریندارم😞 ،خستهازصبوریبیشازحد؛؛؛خستهازایستادگی بالاترازتوان!وخسته از جنگیدن بیپایان ؛؛؛کجا بایدخودراتسلیم کنم؟ به چه کسی بگویم که دیگر نمیتوانم!؟😔
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
دارممتلاشیمیشومواینیکداستاننیست💔🥀وجزکلمهچیزدیگریندارم😞 ،خستهازصبوریبیشازحد؛؛؛خستهازایستادگی بالاترازتوان!وخسته از جنگیدن بیپایان ؛؛؛کجا بایدخودراتسلیم کنم؟ به چه کسی بگویم که دیگر نمیتوانم!؟😔
فاطمه میدونم پیامم و نمبینی ولی میخوام بدونی ایناز زندگیشو به تو مدیونه هر جا هستی پیش هر کی هستی فقط شاد و خوشبخت باش همین تو این مدت جوری بهت عادت کردم انگار هر لحظه کنارم بودی فاطمه خیلی دوستت دارم رفیق