2777
2789
عنوان

مجردا...🙃

| مشاهده متن کامل بحث + 526 بازدید | 60 پست
املت  خیلی بخوام وقت بزارم برای خودم سیب زمینی سرخ کرده    

املت نمیخورم

میرم سوسیس بندری درست کنم

خون میچکد از دیده در این کنج صبوری ،این صبر که من میکنم افشردن جان است...💔

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من تنها نیستم اصلا حالا مگه چی بشع اگرم مامانم نباشه داداشم هست که مجبورم میکنه براش یچی درست کنم ی ...

 کاش داداش منم بود خونه میفرستادمش.. تا ی چیز نخرع نمیذاشتم بیاد خونه

خون میچکد از دیده در این کنج صبوری ،این صبر که من میکنم افشردن جان است...💔
من ب خودم خیلی میرسم😂

میدونی من دوس دارم غذا درس کردن یاد بگیرم

ولی دستپختم افتضااااحه کلا از بچگی اینجوری بودم

ولی دسر و اینا زیاد درس میکنم خداروشک اون خوب میشه😂

جایی که دل شکستگی از حد بگذرد چشم ها به حرف می آیند. با الفبای اشک....!!! آرام و بی صدا...(:
چرا؟!  هیچی نمیخوری یعنی😐

مامانم می پزه

من به کسی که بر علیه جنسیت من تبعیض قائل خواهد شدزندگی نخواهم داد.اگر دنیایی که از بدن من زاده میشود به من ستم میکند، من نمیگذارم آن دنیا وجود داشته باشد

فیله سوخاری با قارچ سوخاری سیب زمینی با ی عالمه پنیر و سس جوجه شیرینی تر هم سفارش میدم کلا ب قول ...

به به.. هر وقت تنها بودی منم خبر کن 😂

خون میچکد از دیده در این کنج صبوری ،این صبر که من میکنم افشردن جان است...💔
میدونی من دوس دارم غذا درس کردن یاد بگیرم ولی دستپختم افتضااااحه کلا از بچگی اینجوری بودم ولی دسر ...

من اینجوریم ک غذایی ک خودم درست کنم خیلی دلم بر نمیدارع بخورم😂ولی الان مجبورم🤐🥴💔

خون میچکد از دیده در این کنج صبوری ،این صبر که من میکنم افشردن جان است...💔
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

هول های سایت

s_t_a_y | 6 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز