2777
2789
عنوان

عشق قدیمیمو

234 بازدید | 21 پست

بعد چندین سال پیداش کردم  عشق اولموعاشق یکی دیگه اس!!!،یکی دیگه تو زندگیشه خودش انکار میکنه البته میگه ن و اون منو میخواد و من نمیخوامش و خ..ر...ا...ب...ه

ولی تو این چن ساله ک پیداش کردم این دختره هم هست از قبل هم بوده

منم قید دلمو زدم گفتم گور بابایی دل من ،بگذره ک چقد دوسش داشتم .مال مردم خور نیستم

اینم شانس مایه

الانم داره ی سال میشه ک کاملا بی خبرم ازش

مـا تـنـهـا زاده می شـویـم🍃تـنـهـا زنـدگـی مـی کـنـیـم💔وتـنـهـا مـی مـیریـم🍂 عـشـقـ و پـیـونـدهـای دوسـتـانـه ای کـه مـی سـازیـم،تـنـهــا ««پـنـدارهـای پـوچـی سـت»»»کــه مـا تـنـهـا نـیـسـتـیـم🤌🖤⁦(⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)⁩

اَه چه بده از کسی خوشت بیاد یا عشق اول باشه بعد ببینی با کسی هست 😞 یعنی واقعا به کسی که با آدمی هست نمیشه امید داشت؟ 

sh_n👉❤     آقایون لطفا درخواست دوستی ندن! اگه با نظرم موافق نیستی لطفا ریپلای نزن دوست عزیز!

ببخشید ولی چقدر سه نقطس که همزمان با اون دخترست و پشت سرش این حرفو میزنه با تو هم میخواد باشه🤢

همون بهتر که از زندگیت رفت بیرون

امیدوارم از زندگی اون دخترم بره بیرون

جاویدان ایران 🌅🦁 نور کافی برای کسانی که میخواهند ببینند وجود دارد، همانطور که تاریکی کافی نیز برای کسانی که نمیخواهند ببینند.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اَه چه بده از کسی خوشت بیاد یا عشق اول باشه بعد ببینی با کسی هست 😞 یعنی واقعا به کسی که با آدمی هست ...

نه عزیزم‌ نمیشه من ده سال درگیرش  بودم مغزم از فکرش پوکید..اما خب سهم کس دیگه ای هست .خودش خیلی میاد سمت من هی میگه بیا ببینمت یا زنگ میزد خیلی اما من فقط یه حاشیه بودم پیش خودم گفتم شاید اونو بیشتر بخواد

مـا تـنـهـا زاده می شـویـم🍃تـنـهـا زنـدگـی مـی کـنـیـم💔وتـنـهـا مـی مـیریـم🍂 عـشـقـ و پـیـونـدهـای دوسـتـانـه ای کـه مـی سـازیـم،تـنـهــا ««پـنـدارهـای پـوچـی سـت»»»کــه مـا تـنـهـا نـیـسـتـیـم🤌🖤⁦(⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)⁩
نه عزیزم‌ نمیشه من ده سال درگیرش  بودم مغزم از فکرش پوکید..اما خب سهم کس دیگه ای هست .خودش خیلی ...

خب سخته که ولی شایدم شد از کجا معلوم تا تازه پیداش کردی هر آن ممکنه کات کنه تازه دوستیای این دوره که دیگه پایدار نیستن

sh_n👉❤     آقایون لطفا درخواست دوستی ندن! اگه با نظرم موافق نیستی لطفا ریپلای نزن دوست عزیز!
ببخشید ولی چقدر سه نقطس که همزمان با اون دخترست و پشت سرش این حرفو میزنه با تو هم میخواد باشه🤢 همو ...

من اون دخترو نمیشناسم از بدگویی پشت دخترا  هم بدم‌میاد ولی اینو ببین مال سال ۹۸ ۹۹ هست هنوز دارمش اخه چرا !!!

مـا تـنـهـا زاده می شـویـم🍃تـنـهـا زنـدگـی مـی کـنـیـم💔وتـنـهـا مـی مـیریـم🍂 عـشـقـ و پـیـونـدهـای دوسـتـانـه ای کـه مـی سـازیـم،تـنـهــا ««پـنـدارهـای پـوچـی سـت»»»کــه مـا تـنـهـا نـیـسـتـیـم🤌🖤⁦(⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)⁩
خب سخته که ولی شایدم شد از کجا معلوم تا تازه پیداش کردی هر آن ممکنه کات کنه تازه دوستیای این دوره که ...

من سال ۹۷ ۹۸ پیداش کردم .بعد چندین سال.بعد فهمیدم از دختر عموش ک این قبلش با یکی بودده،، هنوزم باهاش هست  پس حتما همو میخوان دیگه

مـا تـنـهـا زاده می شـویـم🍃تـنـهـا زنـدگـی مـی کـنـیـم💔وتـنـهـا مـی مـیریـم🍂 عـشـقـ و پـیـونـدهـای دوسـتـانـه ای کـه مـی سـازیـم،تـنـهــا ««پـنـدارهـای پـوچـی سـت»»»کــه مـا تـنـهـا نـیـسـتـیـم🤌🖤⁦(⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)⁩
من سال ۹۷ ۹۸ پیداش کردم .بعد چندین سال.بعد فهمیدم از دختر عموش ک این قبلش با یکی بودده،، هنوزم باهاش ...

خب اون پس از قبلا میخواسته 

یعنی فکر اگه کسی که میاد میگم من طرفمو دوس دارم ممکنه چرا بشه یا اصلا امیدی هست بهش؟ 

sh_n👉❤     آقایون لطفا درخواست دوستی ندن! اگه با نظرم موافق نیستی لطفا ریپلای نزن دوست عزیز!
خب اون پس از قبلا میخواسته  یعنی فکر اگه کسی که میاد میگم من طرفمو دوس دارم ممکنه چرا بشه یا ا ...

خب من قبل تر از اون دختره هستم من عشق اولشم ...بستگی ب طرفت داره اگه اونم بخوادت اجازه نمیده کس دیگه ای بیاد تو رابططون ولی اگه هوس باز باشه اره میشه

مـا تـنـهـا زاده می شـویـم🍃تـنـهـا زنـدگـی مـی کـنـیـم💔وتـنـهـا مـی مـیریـم🍂 عـشـقـ و پـیـونـدهـای دوسـتـانـه ای کـه مـی سـازیـم،تـنـهــا ««پـنـدارهـای پـوچـی سـت»»»کــه مـا تـنـهـا نـیـسـتـیـم🤌🖤⁦(⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)⁩
خب من قبل تر از اون دختره هستم من عشق اولشم ...بستگی ب طرفت داره اگه اونم بخوادت اجازه نمیده کس دیگه ...

یعنی فکر کن کسی که یکی رو داره و میگه دوسش داره چرا باید وقتی یکی بهش درخواست دوستی بده به جای اینکه همون اول بگه من کسی رو دارم بیاد بخواد ببینتت و چمیدونم بدش میاد باهات حرف بزنه بعدش یهو بگه من کسی رو دارم حتما خودش هم قصدی داشته

sh_n👉❤     آقایون لطفا درخواست دوستی ندن! اگه با نظرم موافق نیستی لطفا ریپلای نزن دوست عزیز!
یعنی فکر کن کسی که یکی رو داره و میگه دوسش داره چرا باید وقتی یکی بهش درخواست دوستی بده به جای اینکه ...

درسته ..اصولا پسرا از داشتن دوست دختر سیر نمیشن یکیو نگه میدارن ب عنوان اصل کاری بقیه هم زنگ تفریح.

حالا نظرت راجبع قضیه من چیه؟؟

مـا تـنـهـا زاده می شـویـم🍃تـنـهـا زنـدگـی مـی کـنـیـم💔وتـنـهـا مـی مـیریـم🍂 عـشـقـ و پـیـونـدهـای دوسـتـانـه ای کـه مـی سـازیـم،تـنـهــا ««پـنـدارهـای پـوچـی سـت»»»کــه مـا تـنـهـا نـیـسـتـیـم🤌🖤⁦(⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)⁩
اه چه چندش و بی شخصیته 

اره😬نمیدونم فک کنم با من اینجوری برخورد کرد من خیلی ساله باهاش رو در رو حرف نزدم

مـا تـنـهـا زاده می شـویـم🍃تـنـهـا زنـدگـی مـی کـنـیـم💔وتـنـهـا مـی مـیریـم🍂 عـشـقـ و پـیـونـدهـای دوسـتـانـه ای کـه مـی سـازیـم،تـنـهــا ««پـنـدارهـای پـوچـی سـت»»»کــه مـا تـنـهـا نـیـسـتـیـم🤌🖤⁦(⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)⁩
چراباهاش کات کردی از اول

از اول من مقصر بودم خیلی منو دوس داشت بعد ما سنمون کم بود ی اتفاقایی افتاد من بابام گوشیمو گرفت یعنی فهمید ..بعد منم بی خبر ولش کردم و گرنه باهم خوب بودیم خیلی

مـا تـنـهـا زاده می شـویـم🍃تـنـهـا زنـدگـی مـی کـنـیـم💔وتـنـهـا مـی مـیریـم🍂 عـشـقـ و پـیـونـدهـای دوسـتـانـه ای کـه مـی سـازیـم،تـنـهــا ««پـنـدارهـای پـوچـی سـت»»»کــه مـا تـنـهـا نـیـسـتـیـم🤌🖤⁦(⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)⁩
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

رابطه بعدی

a2025m | 6 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز