2777
2789
عنوان

ریزش مو + عکس

4061 بازدید | 39 پست

این حجم بعد از هر بار شونه کردن بنظرتون طبیعیه یا زیاده ؟

رفتم موهامو کوتاه کردم موهای خیلی بلند و پُری داشتم آرایشگره چشم زد😢😢😢😥

 😍😁ما هیچ الهی همه تو...💍❤  متاهل و متعهدلطفا برای خوشبختی یه صلوات بفرستید😚

اااخ خدا انگار قلبمو چنگ زدی بااین حجم مووو

زیاده عزیزم😖

من پرستارم.وقتی وارد این رشته شدم به خودم قول دادم همیشه عشق و محبت بدم به همه اون کسایی که دردمندن و بهم احتیاج دارن :)پس فکر نکنین کادردرمان همشون عصبی و بداخلاقن

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اااخ خدا انگار قلبمو چنگ زد بااین حجم مووو زیاده عزیزم😖

به خدا دختر من الان یک ساله ریزش داره اوایل یعنی شش ماه اول روزی پانصد تا ریزش داشت قشنگ دو برابر این عکس الان سه چهار ماه کمتر شده ولی بازم زیاده روزی ۱۵۰تا همطش ۱۴سالشه

آروم آروم شب و روزام و دارم سر میکنم..بگو تا فصل لبخندم چقدر گریه بدهکارم...
اااخ خدا انگار قلبمو چنگ زدی بااین حجم مووو زیاده عزیزم😖

جدییییی😥

من اصلا موهام نمیریخت تازه اینجوری شده😭

 😍😁ما هیچ الهی همه تو...💍❤  متاهل و متعهدلطفا برای خوشبختی یه صلوات بفرستید😚
من از این بدترم

اخه من ریزش نداشتم

نمیدونم چرا جدیدا اینجوری شده

 😍😁ما هیچ الهی همه تو...💍❤  متاهل و متعهدلطفا برای خوشبختی یه صلوات بفرستید😚
به خدا دختر من الان یک ساله ریزش داره اوایل یعنی شش ماه اول روزی پانصد تا ریزش داشت قشنگ دو برابر ای ...

کلی قرص و امپـول باتونیک استفاده کرده بیفایده بوده

آروم آروم شب و روزام و دارم سر میکنم..بگو تا فصل لبخندم چقدر گریه بدهکارم...
منم موهام خیلی ریزش داشت خودم تقویتش کردم خداروشکر الان دیگه نمیریزه تو هم تقویتش کن

خداروشکر

چطوری؟

 😍😁ما هیچ الهی همه تو...💍❤  متاهل و متعهدلطفا برای خوشبختی یه صلوات بفرستید😚
خداروشکر چطوری؟

من با ماسک های خونگی تقویتش کردم ریشه موهامو هر دفعه که میرفتم حموم ی نوع ماسک میزاشتم چون خودمم کانال دارم قشنگ بلدم همرو تو کانالمم میزارم از این ماسک ها رو

کاربری قبلیم رو خودم تعلیق کردم🙂🙂

رژیم گرفت و بهد هم بلا فاصله کرونا ریزشش شروع شد الان یکساله با بلوغش تداخل پیدا کرد و تازه زمینه ارثی هم داره خودم افسردگی گرفتم

آروم آروم شب و روزام و دارم سر میکنم..بگو تا فصل لبخندم چقدر گریه بدهکارم...
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز