2777
2789
عنوان

عمل بینی

| مشاهده متن کامل بحث + 2099 بازدید | 279 پست

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


عالیه خیلی خوب شده ماشالله

براتوهم خوبه اصلا حساس نباش نیاز به هیچ ترمیمی نداره بینیت اینی که من دیدم عالیه

  خدایا همسرمو برام نگه دار  ته همراه پیر بووشم پیری با ته قشنگه♥️♥️♥️♥️♥️
ممنون گلم. خستت کردم

نه بابا کاری نکردم باهم صحبت کردیم.  من خودم بیشتر از نیم رخ چپ عکس میگیرم بیشتر دوسش دارم بعد بینی یه موقع انگار با آدم لج میکنه برا من که اینطوره یه موقع خوب نمیشه تو عکس ولی درکل خیلی خوب شدبینی هامون دوستم بیچاره تا به تا شده سوراخش دکترگفت دوباره باید عمل کنه تازه زبون دکترش هم درازه والا

  خدایا همسرمو برام نگه دار  ته همراه پیر بووشم پیری با ته قشنگه♥️♥️♥️♥️♥️
ممنون عزیز.منم نیمرخ چپم  خوشگلتره ـتومطب درست نمیشه دوستت. مگه چقد باهم فرقدارن؟

اصلابزرگ وکوچیک نیست که تابه تاس با ترمیم پره درست نمیشه باید دوباره عمل کنه.مثلا دراز کشیده باشه قشنگ سوراخاش مشخصه تابه تاس ولی نیم رخاش به تنهایی خوبن دکتری خوبه که بتونه تمام رخ رو خوب دراره...

  خدایا همسرمو برام نگه دار  ته همراه پیر بووشم پیری با ته قشنگه♥️♥️♥️♥️♥️
اهوووم    همه هم بهش میگن بهم میریزه

سلام عزیزم .. من وقتی کورتون تزریق کردن برام روز بعدش به شدت بینیم ورم کرد در حد قبل عمل و سه چهار هفته طول کشید تا ورم خابید.. کلا تاثیری نداشت فک میکنم نوک بینیم‌ ک برگشت کرد از همین تزریق کورتون بود😔  شمام ورم کردین بعد از تزریق کورتون؟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز