هتی مدیر عضویت: 1396/08/01 تعداد پست: 2206 عنوان آی وی اف | مشاهده متن کامل بحث + 287 بازدید | 40 پست سلام خوبین بچه ها یه سوال.جنین فریز بهتره یا نه همون دوسه روز بعدش انتقال بدن ؟؟ 1400/08/01 | 23:24 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
امید_به_اینده عضویت: 1398/12/21 تعداد پست: 22064 نوشته ۲روزه ۱نی.یعنی چی نمیدونم گلم زیاد سر رشته ندارم ࡅ߳و ࡅ߳ܝ̇ߺܣߊ ߊحࡅ߳یߊܥܼܢ ܦ̈ܠܥ̣ߺ ܩܝ̇ߺی...❥ ﮼بیحسیِمُطلقنسبتبههمهچیز... « غَریبه های زیادٓی میبینَم ك رِفیق ترینم بودَن! ایمانتانبویِگناهمیدَهد..
امید_به_اینده عضویت: 1398/12/21 تعداد پست: 22064 باشه شما مشکلت چیه؟ ࡅ߳و ࡅ߳ܝ̇ߺܣߊ ߊحࡅ߳یߊܥܼܢ ܦ̈ܠܥ̣ߺ ܩܝ̇ߺی...❥ ﮼بیحسیِمُطلقنسبتبههمهچیز... « غَریبه های زیادٓی میبینَم ك رِفیق ترینم بودَن! ایمانتانبویِگناهمیدَهد..
امید_به_اینده عضویت: 1398/12/21 تعداد پست: 22064 باشه خوشبحالت جسارت ای وی اف رو داری ࡅ߳و ࡅ߳ܝ̇ߺܣߊ ߊحࡅ߳یߊܥܼܢ ܦ̈ܠܥ̣ߺ ܩܝ̇ߺی...❥ ﮼بیحسیِمُطلقنسبتبههمهچیز... « غَریبه های زیادٓی میبینَم ك رِفیق ترینم بودَن! ایمانتانبویِگناهمیدَهد..
هتی مدیر استارتر عضویت: 1396/08/01 تعداد پست: 2206 دارو مصرف کردی بعد رفتی واسه تخمک کشی؟ من اصلا دارو نخوردم فقط امپول
هتی مدیر استارتر عضویت: 1396/08/01 تعداد پست: 2206 خوشبحالت جسارت ای وی اف رو داری دیک چاره چیه ۷ساله.طبیعی نمیشه که.واس منم خیلی سخته هم روحی هم جانی
هتی مدیر استارتر عضویت: 1396/08/01 تعداد پست: 2206 مراحلتو میگی بهم عزیز من دوم پریودی رفتم سونو یه امپول elonvaداد زدم بعد پریودیم رفت بعدم ۵روز.سونو کرد گفت ۱۵تا امپول بزن زدم رفتم تخمک کشی .بعد ۳تا جنین داشتم فریز کردم.تا این مراحله رفتم حالا انتقال مونده
هتی مدیر استارتر عضویت: 1396/08/01 تعداد پست: 2206 امپولات دونه ای چندن؟ والا من یادم نمیاد .واسه یه النوا ۲میلیون دادم.واسه بقیه هم ۵۰۰اینا
امید_به_اینده عضویت: 1398/12/21 تعداد پست: 22064 دیک چاره چیه ۷ساله.طبیعی نمیشه که.واس منم خیلی سخته هم روحی هم جانی اوهوم منم مث تو... ࡅ߳و ࡅ߳ܝ̇ߺܣߊ ߊحࡅ߳یߊܥܼܢ ܦ̈ܠܥ̣ߺ ܩܝ̇ߺی...❥ ﮼بیحسیِمُطلقنسبتبههمهچیز... « غَریبه های زیادٓی میبینَم ك رِفیق ترینم بودَن! ایمانتانبویِگناهمیدَهد..
هتی مدیر استارتر عضویت: 1396/08/01 تعداد پست: 2206 اوهوم منم مث تو... هیچ چیز خدا بی حکمت نیست.هرچی خودش صلاح بدونه.