خندان35 مدیر استارتر عضویت: 1400/01/17 تعداد پست: 2324 عنوان سشوار خوب 486 بازدید | 4 پست سشوار کم صدا و خوب چه مارکی خوبه؟ 1400/08/01 | 02:19 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
پاپیون__سفید عضویت: 1399/04/05 تعداد پست: 12669 مکس اصل بگیر . فیکش خیلی بیشتر از اصلشه من ویداس گرفتم خیییلی خوبه .واقعا راضیم . مامانم مکس گرفته حرفه ایم هست ولی مثل ویداس گرما نداره خدای من خدای معجزه هاست .
پیتزا_سبزیجات عضویت: 1395/08/20 تعداد پست: 29518 رمینگتون از مارک های قدیمی هست که همچنان اجناسش رو با کیفیت تولید میکنه. از یه ایرانی پرسیدند واحد پول شما چیه؟ گفت موقع بدست آوردن ریال موقع خرج کردن تومن موقع رشوه دادن میلیون و موقع اختلاس میلیارد