2777
2789
عنوان

عایا؟

21 بازدید | 0 پست

شماهم این قول رو ب خودتون موقعی ک کات فرمودین و ...

من ب خودم قول دادم ک هیچوقت عاشق نشم 


شما چی بعد کات عاشق شدید خداییش اگ بخامم مثل عشق اول دوس داشته نمی تونم ای کاش هیچوقت عاشق نمی شدم و فقط تو سن ۲۰ سالگی اونمدفقط برای ازدواج بزرگترین گوهی ک تو عمرم خوردم همین عاشق شدنم بود😐😐😐😑😑😑

این کاربری دست دونفره  فاطی رفیقم و خودم یلدا تاپیک ها مال اونه کاربری من jaaam هسش اگ کاری داشتید ب خودم بگید
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز