2777
2789

کلاً باید ده سانت دهانه رحم بازشه تابچه بیاد ولی اگه بیحسی بخواین پنج سانت که دهانه رحم بازبشه یه ماسک بیحسی روبینیتون میزارن ولی این  پیشرفتِ زایمانو کندمیکنه 

 یک خانومم که حجته مسلمانی ام امام حسین علیه السلامه این جمله را توی فیلمِ روز واقعه ازیک نصرانی که شاهد واقعه ی کربلا بود شنیدم

هزینشو نمیدونم

یه امپول میزنن تو نخاعت 

تا یه حدی دردو نمیفهمی ولی سختت میشه فشار دادن شاید نتونی فشار بدی با وکیوم بچرو بکشن بیرون یا هی شکمتو فشار بدن

بهش میگن زایمان اپیدروال

من از دیوانه ها دیدم ، هزاران عاقل مرده !•~•                                                                                                           خدایا همیشه هوامو داشته باش ❤                                    

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


خوب نیست یعنی؟

چرا اینک دردو کاهش میده خوبه ولی یه سری عوارض هم داره

من از دیوانه ها دیدم ، هزاران عاقل مرده !•~•                                                                                                           خدایا همیشه هوامو داشته باش ❤                                    
اهل کجایین؟؟و تلفظ اصلی این وریدی چیه؟؟

مشهدی ام

۸سال پیش دکترم گفت رفتی بیمارستان بگو وریدی میخوام.

وقت بستری گفتن سه مدل بی حسی داریم کدومش؟ گفتم وریدی...شدم ۴/۵سانت تزریق کردن تو انژوکت دستم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز