2777
2789
عنوان

شب اوله که

234 بازدید | 26 پست

تصمیم گرفتم دخترمو تنها بذاریم تو اتاق خودش برای خواب البته در اتاق خودمون هم باز میذاریم میگم اگر بیدار شد شیر خواست صدای گریه اش نشنیدم خودش بتونه بالا سرم رو تخت هم نمیخوابونمش رو زمین ک بتونه بهم دسترسی داشته باشه 

یک سال و یک ماهشه بیاید بهم انرژی مثبت بدین 

خیلی هیجان دارم اتاقش هم دارم جمع و جور میکنم ک راحت و امن باشه

کارشناسی ارشد مترجمی 🍫خانه دار🍫ورزشکار 🍫 تایپک ها انرژی مثبت تگ‌کنید 🍫قدیمی اینجا از سال نود و چهار‌ 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

موفق باشی مادرنمونه😍 برای امضاتون حمد و صلوات فرستادم

تسبیحت کو📿یه صلوات مهمونم کن بیکار نمون   👈حاجتی کوچک از خدای بزرگ دارم..برا حاجت روا شدنم صلوات میفرستید☺🌹صلوات فرستادید بگید منم براتون بفرستم.🍀

عزیزمممم😍 

چه حال خوبی داری مشخصه 

همین کارو بکن مشکلی پیش نمیاد 

فقط من اگه بخوام تنه‌اش بذارم تا دوسه شب ساعت کوک میکنم هر دوساعت بهش سر بزنم 

بعدش دیگه کار خاصی نمیکنم 

فقط 7 هفته و 4 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40
خوب کاری میکنی👌

چند ماهی  رو زمین جدا از ما میخوابه دیگه عادت کرده رو تخت ما نباید بیاد ولی همش بهم میگن زوده اما من حس میکنم دیر میشع

کارشناسی ارشد مترجمی 🍫خانه دار🍫ورزشکار 🍫 تایپک ها انرژی مثبت تگ‌کنید 🍫قدیمی اینجا از سال نود و چهار‌ 

خیلی خوبه کار خوبی میکنی ولی آلارم گوشیت رو بزار مدام بهش سر بزن 

در واقع از جای خواب قبلش دو متر دور تره یه ماهی میشه جدا از تخت ما میخوابه اما حتما سر میزنم

کارشناسی ارشد مترجمی 🍫خانه دار🍫ورزشکار 🍫 تایپک ها انرژی مثبت تگ‌کنید 🍫قدیمی اینجا از سال نود و چهار‌ 

موفق باشی مادرنمونه😍 برای امضاتون حمد و صلوات فرستادم

مرسی عزیزم اما یک سالش شد خوب شده اینو هنوز ویرایش نکردم

کارشناسی ارشد مترجمی 🍫خانه دار🍫ورزشکار 🍫 تایپک ها انرژی مثبت تگ‌کنید 🍫قدیمی اینجا از سال نود و چهار‌ 

چند ماهی  رو زمین جدا از ما میخوابه دیگه عادت کرده رو تخت ما نباید بیاد ولی همش بهم میگن زوده ا ...

من دخترمو 14 ماهگی میخواستم جدا کنم و چند شب هم تنها گذاشتمش ک فهمیدم حاملم پشیمون شدم و جدا نکردم دیگه الانکه 27 ماهشه دوباره میخوام شروع کنم پسرمم 1 سالگی جدا میکنم چون شیر شب نمیخوره

✌️خدایا شکرررررررررررررت 😍

عزیزمممم😍  چه حال خوبی داری مشخصه  همین کارو بکن مشکلی پیش نمیاد  فقط من اگه بخوا ...

اره هیجان دارم واکنشو دلربا رو ببینم چیه کنار میاد یا نه هرچند یک ماهه جدا از من میخوابه رو زمین الان هم فاصلش دو متر بیشتر میشه اما خب مامانم میگه نکن اما واقعا حریم خصوصی رو دوست دارم بدونه

کارشناسی ارشد مترجمی 🍫خانه دار🍫ورزشکار 🍫 تایپک ها انرژی مثبت تگ‌کنید 🍫قدیمی اینجا از سال نود و چهار‌ 

مرسی عزیزم اما یک سالش شد خوب شده اینو هنوز ویرایش نکردم

خداروشکر عزیزدلم،انشاءالله همیشه سلامت باشن

تسبیحت کو📿یه صلوات مهمونم کن بیکار نمون   👈حاجتی کوچک از خدای بزرگ دارم..برا حاجت روا شدنم صلوات میفرستید☺🌹صلوات فرستادید بگید منم براتون بفرستم.🍀
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز