2777
2789

من اتو دستی ویداس خریدم 8سال پیش. خیلی عالیه. جاروبرقی پاناسونیک محشره. اتو پرس نمیدونم

گفت دانایی که گرگی خیره سر  هست پنهان در نهاد این بشر؛ هر که گرگش را در اندازد به خاک رفته رفته میشود انسان پاک  هر که با گرگش مدارا میکند   خلق و خوی گرگ پیدا میکند؛  در جوانی جان گرگت را بگیر وای اگر این گرگ گردد با تو پیر!!!          

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من اتو دستی ویداس خریدم 8سال پیش. خیلی عالیه. جاروبرقی پاناسونیک محشره. اتو پرس نمیدونم

جاروبرقی میخوام کم صدا باشه ولی خب خوب باشه چون زیاد استفاده میشه

جاروبرقی میخوام کم صدا باشه ولی خب خوب باشه چون زیاد استفاده میشه

برا جاروبرقی چون خیلیییی استفاده میشه مارکای معروف بردار چون امتحانشونو پس دادن. ال‌جی، سامسونگ، پاناسونیک، بوش. من خودم بوش دارم واقعا راضی ام. پاناسونیک بابام اینا دارن مکشش خیلیییی خوبه. اگه میخوای کم صدا یا بی‌صدا باشه باید خیلی هزینه کنی. جاروبرقیای بی صدای ال‌جی خیلی خوبن 

گفت دانایی که گرگی خیره سر  هست پنهان در نهاد این بشر؛ هر که گرگش را در اندازد به خاک رفته رفته میشود انسان پاک  هر که با گرگش مدارا میکند   خلق و خوی گرگ پیدا میکند؛  در جوانی جان گرگت را بگیر وای اگر این گرگ گردد با تو پیر!!!          
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز