من مجبورشدم برم توجمع چندنفره ای تقریبا 4روزپیش بود میترسم تواون جمع یکی ناقل بوده باشه وویروسم به من منتقل شده باشه هنوز معلوم نباشه من هیچ علاعمی ندارم تواونم جمع هم کسی کرونا نداشته من میترسم حالا من چکاربکنیم چیزاییی بخورم که اگه ویروس توبدنمه ازبین بره یا بعدچندروزعلاعمش نشان میده