از صبحه سمت چپ قفسه سینم گاهی درد خفیف داره دستم هم مور مور میشه تمرکز کنم بهش رفتم نوار گرفتم چیزی نبود استرسی هم هستم شدید اعصابم.. یعنی سر مشق امروز پسرم رو... تنبیه کردم عصبی شدم...
چند سال هم اینجوری شدم یه مدت خوب شدم بعدش... چیکار کنم همش میترسم یهو سکته نکنم...