ن اطلاع ندارن ..اخه عشق اولمه من بعد چن سال خودم گشتم پیداش کردم..بعد فک میکنم کسی تو زندگیشه اون میگه نیست منو تو ک نون و نمک همو نخوردیم برا این الکی بگم نیست .واقعا نیست
حالا نمیدونم چرا انکار میکنه چون ک هست خودم پیگیری کردم دیدم هست .خودش ی بارگفت دوسش ندارم و خرابه و این حرفا ..
پس اگه خرابه چرا باهاشه؟؟؟اونم شاید ۳ ساله