متولد ۷۵ ..خب من اولیشم اتفاقا خیلی هم دوسم داشت .بعد من گذاشتم رفتم یعنی ولش کردم خطمم عوض کردم..از رو غرور ..
بعد نزدیک ۹ سال پیداش کردم .خیلی خوشحال شد تحویلم گرفت..اما دید نمیرم ببینمش گفت مسخرم کردی و میخوام تنها باشم بعدم دوباره هی چن بارمن رفتم چن بار اون اومد ولی هنوز هیچی ب هیچی