hedikhanom مدیر استارتر عضویت: 1400/05/19 تعداد پست: 1260 عنوان اسید معده😥😥😥 298 بازدید | 22 پست چیکار کنم بچه ها واقعا حس میکنم الان گلوم دیگه اتیش میگیره از اسید خداجونم جوجه های منو درپناه خودت حفظ کن🐣🐣 1400/06/18 | 00:22 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
hedikhanom مدیر استارتر عضویت: 1400/05/19 تعداد پست: 1260 شربت ضداسید خوردم هیچی نکرد خداجونم جوجه های منو درپناه خودت حفظ کن🐣🐣
_hastykhanoom_ عضویت: 1397/01/27 تعداد پست: 11335 دکتر رفتی؟ آن نخل ناخلف که تبر شد ز ما نبود 🌴ما را زمانه گر شکند ساز می شویم🎻
معین،بندری عضویت: 1400/06/01 تعداد پست: 1339 غذای چرب باعثشه و لبنبات آقا هستم* همون عزیزمو گلم ممنوع هستم؛
hedikhanom مدیر استارتر عضویت: 1400/05/19 تعداد پست: 1260 نصف استکان عرق نعنا میخورم آروم میشه نمیدونم برامن رفلاکسه یانه ولی فککنم عرق نعنا بیشتر اسید تولید میکنه خداجونم جوجه های منو درپناه خودت حفظ کن🐣🐣
14evelyn عضویت: 1400/05/23 تعداد پست: 1075 اگه اسید معده است و سر معده ات میسوزه ماست یا موز یا قرص فاموتیدن بخور .
hedikhanom مدیر استارتر عضویت: 1400/05/19 تعداد پست: 1260 دکتر رفتی؟ نه بعضی وقتا غذا باهام جورنباشه اینطوری میشم اینبار طولانی شده چندروزه خداجونم جوجه های منو درپناه خودت حفظ کن🐣🐣
14evelyn عضویت: 1400/05/23 تعداد پست: 1075 البته ماست پرو بیوتیک اگه اسیدی نیست معده ات ماستو پیشنهاد نمیکنم چون لبنیات واسه معده های ضعیف یا ورم معده و یا اونایی که دهانه معده اشون گشاده اصلااااااااااا خوب نیس
_hastykhanoom_ عضویت: 1397/01/27 تعداد پست: 11335 نه بعضی وقتا غذا باهام جورنباشه اینطوری میشم اینبار طولانی شده چندروزه برو حتما خدای نکرده مری زخم میشه بعدش دیگه عفونت و کلی مشکل دیگه هم پیش میاد آن نخل ناخلف که تبر شد ز ما نبود 🌴ما را زمانه گر شکند ساز می شویم🎻
hedikhanom مدیر استارتر عضویت: 1400/05/19 تعداد پست: 1260 معدت باکتری نداره نمیدونم😪 خداجونم جوجه های منو درپناه خودت حفظ کن🐣🐣
hedikhanom مدیر استارتر عضویت: 1400/05/19 تعداد پست: 1260 البته ماست پرو بیوتیک اگه اسیدی نیست معده ات ماستو پیشنهاد نمیکنم چون لبنیات واسه معده های ضعیف یا و ... اره خیلی حساسه معده ام یکم غذا زیاد بخورم یا سردی بخورم کلا به هم میریزه خداجونم جوجه های منو درپناه خودت حفظ کن🐣🐣
hedikhanom مدیر استارتر عضویت: 1400/05/19 تعداد پست: 1260 برو حتما خدای نکرده مری زخم میشه بعدش دیگه عفونت و کلی مشکل دیگه هم پیش میاد باشش😓 خداجونم جوجه های منو درپناه خودت حفظ کن🐣🐣