اگر خودشون راضی بودند که از بال هواپیما آویزون نمیشدندکه ازکشور خارج بشند اونها مجبورند باشرایط کنار بیاند صرفا بخاطر حفظ جون وخانوادشون ولی فکرنکنید کشور همسایه است وبه ما ربطی نداره چند صباح دیگه که قدرت گرفتند و توی کشورهای همسایه مثل ایران گروهک درست کردند وازمتعصبین سیستان و بلوچستان عضو گرفتند و شروع کردند به حملات تروریستی میشه درموردشون نظر داد