یچیزی بگم میترسم بترکم..
من توتلویزیون دیدم ک تاثیرگذاری سینوفارم فقط۵۰درصد هس
کشورما۸۰میلیون نفرجمعیت داره اگ همه این ۸۰میلیون بزنن باتوجه ب تاثیرگذاری ۵۰درصدی واکسن تازه میشیم مثل ی کشور۴۰میلیونی ک هیچ واکسنی نزده.خیلی مراقب باشین
واکسن آستارازینکا۹۰درصد هس اون بهتره ک متاسفانه دولتمردامون خریداری نمیکنن