2777
2789
عنوان

واکسن زدم

| مشاهده متن کامل بحث + 495 بازدید | 56 پست
برکت هس ولی سینوفارم بهتره تازه اثرگذاری سینوفارم۵۰درصدهس الان دیگ باید مراقب قارچ سیاه باشیم🤕

مادرشوهرم دوز اولو چهارماه پیش و سه ماه پیش دوز دوم دوماهه از دوز دوم گذشته...الان کرونای وحشتناکی گرفته بستریه هوشیاریش پایین وریه ۶۰درصد درگیر....میخوام بگم ایمنی زیادی نواره واکسن سینوفارم زده بود

خبر ندارین تبریز هم اینطوریه به همه واکسن میزنن یا با رده سنیه

۱۸سال ب بالامیزنن اگ دانشجویامعلم و...باشی

الانم ک متولدینفقط۷۰ ک۳۰ساله میشن میزنن

ب باردارهم شروع کردن بعد۳ماهه اول 

حالِ دِلم خوبه چون خُدا باهامه  وگرنه                                 میدونم دَرد از هر طرف دَردِ☘🥀                                             عضو گروه آبی💙وزن اولیه۷۶💙وزن هدف۷۰                             به امیدموفقیت🖐

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


خبر ندارین تبریز هم اینطوریه به همه واکسن میزنن یا با رده سنیه

لطفا اپلیکیشن بلد رو دانلود کن مراکزی ک واکسن دلخواهت و داره انتخاب کن صبح ساعت قبل ۸ برو ببین چه خبره دستت میاد

یا نتونستی ساعت خلوتی برو بپرس

مادرشوهرم دوز اولو چهارماه پیش و سه ماه پیش دوز دوم دوماهه از دوز دوم گذشته...الان کرونای وحشتناکی گ ...

خدا کمکشون کنه. 

والا موندیم چ واکسنی بزنیم

آسترا هم که میگن خوب نیست

برکتم....... 

خدا کمکشون کنه.  والا موندیم چ واکسنی بزنیم آسترا هم که میگن خوب نیست برکتم.......

استرا برای ادمهای ضعیف و بد تب سخته ولی ایمنیش بالاست 

البته نن اصلا تخصصی ندارم شنیده ها و دیده هام رو گفتم 

لطفا اپلیکیشن بلد رو دانلود کن مراکزی ک واکسن دلخواهت و داره انتخاب کن صبح ساعت قبل ۸ برو ببین چه خب ...

ممنون گلم خودم بچه کوچولو دارم فردا به شوهرم بگم هماهنگ کنه با کارش بره یه سر بزنه والا به نظرم هرچه زودتر بزنیم به نفعمونه

مادرشوهرم دوز اولو چهارماه پیش و سه ماه پیش دوز دوم دوماهه از دوز دوم گذشته...الان کرونای وحشتناکی گ ...


یچیزی بگم میترسم بترکم..

من توتلویزیون دیدم ک تاثیرگذاری سینوفارم فقط۵۰درصد هس

کشورما۸۰میلیون نفرجمعیت داره اگ همه این ۸۰میلیون بزنن باتوجه ب تاثیرگذاری ۵۰درصدی واکسن تازه میشیم مثل ی کشور۴۰میلیونی ک هیچ واکسنی نزده.خیلی مراقب باشین 

واکسن آستارازینکا۹۰درصد هس اون بهتره ک متاسفانه دولتمردامون خریداری نمیکنن

حالِ دِلم خوبه چون خُدا باهامه  وگرنه                                 میدونم دَرد از هر طرف دَردِ☘🥀                                             عضو گروه آبی💙وزن اولیه۷۶💙وزن هدف۷۰                             به امیدموفقیت🖐
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز