2777
2789
عنوان

واکسن زدم

| مشاهده متن کامل بحث + 495 بازدید | 56 پست

کرج

ثبت نام دیشب کردم ولی برکت داشتومنم  رفتم یه مرکز دیگه 

تو اپلیکیشن بلد نوشته کجا چه دوز چه واکسنی و داره ولی نوبت دهی هیچ جا فک کنم نخواد سایت هم باز بود تا متولدین ۸۲

سه تا واکسن هم بود من خودم انتخاب کردم 

خداروشکر ک واکسن داره زیاد میشه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

هنوز به دهه شصت هم نرسیده

ن اینجا ک میزنن اگ دانشجو یا متولدفقط۷۰

میزنن

حالِ دِلم خوبه چون خُدا باهامه  وگرنه                                 میدونم دَرد از هر طرف دَردِ☘🥀                                             عضو گروه آبی💙وزن اولیه۷۶💙وزن هدف۷۰                             به امیدموفقیت🖐
چند تا استان رسیده  شهر ما 35 به بالا رو میزنن

آها

من و شوهرم اواخر دهه شصت هستیم

من بنا به دلایلی میتونستم امروز برم بزنم اما گفتم بذارم نوبت شوهرم که شد با هم بریم بزنیم

منم دوز اول که زدم تب و لرز و گلو درد داشتم یه شب هر ۶ساعت استامینفون بخور

اخه شنیدم گلودرد نیست از علائم طبیعیش نگران شدم طبم پایینه تخوردم تب بر

بنظرتون بچه ها بخورم

کرج ثبت نام دیشب کردم ولی برکت داشتومنم  رفتم یه مرکز دیگه  تو اپلیکیشن بلد نوشته کجا چه ...

برکت هس ولی سینوفارم بهتره

تازه اثرگذاری سینوفارم۵۰درصدهس الان دیگ باید مراقب قارچ سیاه باشیم🤕

حالِ دِلم خوبه چون خُدا باهامه  وگرنه                                 میدونم دَرد از هر طرف دَردِ☘🥀                                             عضو گروه آبی💙وزن اولیه۷۶💙وزن هدف۷۰                             به امیدموفقیت🖐
حتما شما جنوب هستین ما شیرازیم 

گلستان هسم الان اینجاوضعیت خداروشکر روب نارنجیه

حالِ دِلم خوبه چون خُدا باهامه  وگرنه                                 میدونم دَرد از هر طرف دَردِ☘🥀                                             عضو گروه آبی💙وزن اولیه۷۶💙وزن هدف۷۰                             به امیدموفقیت🖐
خب ما دهه هفتادیای تهرانو که نمیزنن چجوری زود باشیم خب

تو سایت رفتی امتحان کردی 

بابا من برادرم ۶۵ دوهفته پسیش زد ولی تامن رفتم بزنم  دوز اول نایاب شد ساعات خلوتی غیر رده سنی اعلام شده رو میزنن بعضی جاها هر ساعتی بری میزنن

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز