2777
2789
عنوان

واکسن زدم

| مشاهده متن کامل بحث + 495 بازدید | 56 پست
خدا کمکشون کنه.  والا موندیم چ واکسنی بزنیم آسترا هم که میگن خوب نیست برکتم.......

آستارازینکا تاثیرگذاریش۹۰درصد هس..مصلما ازبقیه واکسن هایهتره

ولی خب بازدن واکسن دلیل نمیشه ک اصلا کرونا نگیریم..فقط شیوع بیماری کمترمیشه

حالِ دِلم خوبه چون خُدا باهامه  وگرنه                                 میدونم دَرد از هر طرف دَردِ☘🥀                                             عضو گروه آبی💙وزن اولیه۷۶💙وزن هدف۷۰                             به امیدموفقیت🖐

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

هیییییی خواهرررررر...فقط خدا بهمون رحم کنه...

انشالله ب همه ملت خدارحم کنه..مادرشوهرتم خوب میشه

شما مراقب خودتون باشین

حالِ دِلم خوبه چون خُدا باهامه  وگرنه                                 میدونم دَرد از هر طرف دَردِ☘🥀                                             عضو گروه آبی💙وزن اولیه۷۶💙وزن هدف۷۰                             به امیدموفقیت🖐
من ۶۹ شوهرمم ۶۷میزنن پس گلم

اره عزیزم معطل نکنین زودتربرین

حالِ دِلم خوبه چون خُدا باهامه  وگرنه                                 میدونم دَرد از هر طرف دَردِ☘🥀                                             عضو گروه آبی💙وزن اولیه۷۶💙وزن هدف۷۰                             به امیدموفقیت🖐
گلم شما اهل تبریزین کجا رفتین

ن عزیزم من گلستانی ام.

بهتره تو گوگل سرچ کنی.ببینی کدوم مراکز هسن.

حالِ دِلم خوبه چون خُدا باهامه  وگرنه                                 میدونم دَرد از هر طرف دَردِ☘🥀                                             عضو گروه آبی💙وزن اولیه۷۶💙وزن هدف۷۰                             به امیدموفقیت🖐

شوهر منم امروز سینوفارم زد اولش یکم حالت لرز داشت بعدا خوب شد الانم علائمی نداره سعی کن استراحت کنی اسی و مایعات زیاد بخوری 

یه جایی خوندم چیزی که تورو نکشه قطعا قویترت میکنه چند سال گذشت تا با پوست و خونم این جمله رو درک کردم 👍
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز