2777
2789
عنوان

کیک

| مشاهده متن کامل بحث + 171 بازدید | 21 پست
خداروشکر که راضی بودی افرین به خودت. این چه حرفیه خوشحال میشم بتونم کمکی کرده باشم

سلام ماریا جان ببخشید عزیزم یه سوال دارم میشه بگید با فر که با قابلمه درست میکنیم میشه شیرینی هم درست کرد؟تا حالا خودتون درست کردید؟ یعنی میشه؟اگر میشه بگید چطور درستش کنم فرو و چطور شیرینیارو چینم توش؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

با اجازه استارتر اگه اشکال نداره منم یه سوال از ماریا جون 

بپرسم 

اینکه خامه قنادی رو حدودا چقدر بزنیم که عالی فرم بگیره واینکه چه مارکی بهتره ؟ از لحاظ طعم وفرم گیری

من وقتی خامه رو می زنم از یه حد که می گذره حس می کنم باز دوباره شل میشه یهعنی اونجور که می خوام نمیشه

سلام ماریا جان ببخشید عزیزم یه سوال دارم میشه بگید با فر که با قابلمه درست میکنیم میشه شیرینی هم درس ...

سلام جانم. من که با فر صنعتی کار میکنم ولی دیدم که تو همون قابلمه هم میشه اما دیگه روی شیرینی سفید میمونه طلایی و برشته نمیشه. مثلا واسه شیرینی زعفرونی و شکلاتی اوکیه چون رنگ دارن خودشون. 

شعله پخش کن میزاری. دیگ تو میزاری روش کاغذ روغنی میزاری کف دیگ. شیرینی هاتو با فاصله می‌چینی. دم کنی میزاری سرش تا بپزه

Cake_deser_khanegi_vanilla  ممنون میشم فالو و لایک کنید. اگه سوالی دارید تو پیجم در خدمتتون هستم. ❤️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز