2789
عنوان

کیک

| مشاهده متن کامل بحث + 171 بازدید | 21 پست
خداروشکر که راضی بودی افرین به خودت. این چه حرفیه خوشحال میشم بتونم کمکی کرده باشم

سلام ماریا جان ببخشید عزیزم یه سوال دارم میشه بگید با فر که با قابلمه درست میکنیم میشه شیرینی هم درست کرد؟تا حالا خودتون درست کردید؟ یعنی میشه؟اگر میشه بگید چطور درستش کنم فرو و چطور شیرینیارو چینم توش؟

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

با اجازه استارتر اگه اشکال نداره منم یه سوال از ماریا جون 

بپرسم 

اینکه خامه قنادی رو حدودا چقدر بزنیم که عالی فرم بگیره واینکه چه مارکی بهتره ؟ از لحاظ طعم وفرم گیری

من وقتی خامه رو می زنم از یه حد که می گذره حس می کنم باز دوباره شل میشه یهعنی اونجور که می خوام نمیشه

سلام ماریا جان ببخشید عزیزم یه سوال دارم میشه بگید با فر که با قابلمه درست میکنیم میشه شیرینی هم درس ...

سلام جانم. من که با فر صنعتی کار میکنم ولی دیدم که تو همون قابلمه هم میشه اما دیگه روی شیرینی سفید میمونه طلایی و برشته نمیشه. مثلا واسه شیرینی زعفرونی و شکلاتی اوکیه چون رنگ دارن خودشون. 

شعله پخش کن میزاری. دیگ تو میزاری روش کاغذ روغنی میزاری کف دیگ. شیرینی هاتو با فاصله می‌چینی. دم کنی میزاری سرش تا بپزه

Cake_deser_khanegi_vanilla  ممنون میشم فالو و لایک کنید. اگه سوالی دارید تو پیجم در خدمتتون هستم. ❤️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز